Zamknij
wyszukaj na stronie

Rozbudowa systemu RCP o Kontrolę Dostępu w obiektach Sądu Okręgoweg

Sąd Okręgowy w centralnej Polsce jest naszym Klientem od kilku lat. Korzystają z Platformy UNIS i modułów do rozliczania czasu pracy pracowników oraz obsługi Depozytorów Kluczy. Posiadają rejestratory czasu pracy Virdi AC-6000 oraz kilka lat doświadczenia we współpracy z AutoID. W roku 2020 ze względu na obostrzenia pandemiczne Zarząd Sądu podjął decyzję o rozbudowie systemu kontroli dostępu – moduł UNIS SKD. Oprócz standardowych wymagań stawianych takiemu systemowi Sąd przy wyborze potencjalnych dostawców postanowił wziąć pod uwagę takie aspekty jak:

  • Pewność, że dostawca będzie w stanie doprowadzić do końca wieloetapowy proces rozbudowy systemu.
  • Nieograniczony dostęp do wsparcia serwisowego oraz pełna obsługa posprzedażna.
  • Zapewnienie dostaw kompatybilnego sprzętu na kilka lat do przodu.
  • Zapewnienie wykonania projektu w zakresie „Turnkey”.

Po rozpoczęciu rozmów oraz po przeprowadzeniu bardzo dokładnej wizji lokalnej AutoID przygotowało całą dokumentację wraz ze szczegółowym harmonogramem wdrożenia dla poszczególnych etapów projektu. Podział na etapy został dokonany biorąc pod uwagę najważniejsze i najczęściej odwiedzane przez interesantów części budynków sądu z jednoczesnym zachowaniem łatwości komunikacji w budynku dla pracowników.

Kolejnym istotnym aspektem rozmów była funkcjonalność systemu oraz łatwość obsługi z naciskiem na umożliwienie określonym gościom na dostęp do określonych stref. Po analizie opcji przedstawionych przez AutoID klient zdecydował się na użycie funkcji generowania kodów jednodniowych dla gości „sporadycznych”. Goście, którzy będą odwiedzali budynki częściej mogą również otrzymać kartę zbliżeniową. W związku z tym do rozbudowy systemu wybraliśmy czytniki z klawiaturą numeryczną które umożliwiają identyfikacje użytkownika zarówno przy pomocy karty zbliżeniowej jak i przy pomocy kodu PIN. Całość systemu spinają kontrolery kompatybilne z istniejącym już systemem RCP oraz umożlwiające dalszą rozbudowę systemu o kolejne punkty.

Ku naszemu zadowoleniu, po analizie ofert AutoID zostało wybrane jako dostawca rozwiązania. Co warte podkreślenia, wdrożenie, dzięki zaangażowaniu całego zespołu oraz świetnemu planowaniu zostało przeprowadzone w bardzo krótkim czasie. Całość zakresu pierwszego etapu projektu została zakończona w trzy tygodnie od podpisania umowy. Kolejne etapy zostaną wdrożone w pierwszym i drugim kwartale 2021.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies