Zamknij
wyszukaj na stronie

Rozpoznawanie i analiza tekstu

Produkty

Opis rozwiązania: Zestaw deweloperski ABBYY FineReader Engine umożliwia twórcom oprogramowania tworzenie aplikacji, które wyodrębniają informacje tekstowe z dokumentów papierowych lub obrazów.
ABBYY FineReader PDF to jeden z najlepszych w swojej klasie programów, które powstały na bazie technologii OCR (ang. Optical Character Recognition). Umożliwia ona optyczne rozpoznawanie znaków w plikach i wyodrębnianie z nich tekstu. Jest ciągle ulepszana i dopracowywana, tak jak oprogramowanie FineReader, by oferować najlepsze, najnowocześniejsze rozwiązania. Nowa wersja ABBYY FineReader PDF 16 to oprogramowanie, które pozwala na szybką digitalizację plików w firmie, a także na zaawansowaną edycję i konwersję dokumentów, skanów i obrazów na edytowalne formaty, w tym m.in. obsługiwane przez Microsoft Word®, Excel®, OpenOffice® Writer. Dzięki wdrożeniu oprogramowania do organizacji można nie tylko przyspieszyć działanie, ale także zminimalizować ryzyko powstawania błędów. W najnowszej wersji wprowadzono nowe, praktyczne funkcjonalności oraz odświeżono interfejs, by praca była jeszcze bardziej efektywna, wydajna i przyjemna. Jakie funkcje wyróżniają najnowszy ABBYY FineReader PDF w wersji Corporate? Porównywanie dokumentów w różnych formatach: sprawne i szybkie identyfikowanie zmian w dokumentach, nawet jeżeli występują w różnych formatach, np. PDF, skan, dokument Word, eksportowanie różnic jako komentarze w trybie śledzenia zmian lub jako oddzielny dziennik zmian. Automatyzacja procedury digitalizacji i konwersji: automatyczne konwertowanie wielu dokumentów za pomocą konfigurowania „obserwowanych” folderów, planowanie konwersji dokumentów we wstępnie zdefiniowanych godzinach z możliwością wcześniejszego wprowadzenia jej ustawień, należy podkreślić, że przetwarzanie dokumentów w Hot Folder jest ograniczone do 5000 stron miesięcznie oraz 2 procesorów; konwersja w głównym interfejsie jest nielimitowana. Ponadto oprogramowanie posiada wszystkie funkcje, które dostępne są również w wersji Standard. Znajdziesz je poniżej, a szerszy opis każdej funkcjonalności znajdziesz w opisie produktu Standard na naszej stronie internetowej (link). Są to: tworzenie i konwersja plików PDF, edycja, ochrona i współpraca przy plikach PDF, digitalizacja papierowych dokumentów oraz skanów, tworzenie interaktywnych plików PDF. Wdrożenie oprogramowania FineReader w obydwóch wersjach może być przeprowadzone w łatwy i szybki sposób. Wynika to głównie z automatyzacji procesu oraz scentralizowanego zarządzania licencjami. W wersji Corporate istnieje możliwość wykupienia dostępu indywidualnego, dla firm (dla wielu użytkowników do lokalnego użytku na stacjach roboczych lub do rozwiązań zdalnych), a także licencji sieciowej, wspólnie używanej w sieci LAN, do użytku lokalnego w organizacji na stacjach roboczych. Wprowadzenie oprogramowania FineReader do firmy to szereg korzyści, m.in.: optymalizacja kosztów, standaryzacja, kompleksowa funkcjonalność, a co za tym idzie wzrost efektywności działania,   proste zarządzanie licencjami.
Program ABBYY FineReader PDF to sztandarowe oprogramowanie, które powstało na bazie wielokrotnie nagradzanej technologii OCR (ang. Optical Character Recognition). Umożliwia optyczne rozpoznawanie znaków w plikach i wyodrębnienie z nich tekstu. Nowa wersja ABBYY FineReader PDF 16 to udoskonalone rozwiązanie, które pozwala na digitalizację plików w firmie, a także na zaawansowaną edycję oraz konwersję dokumentów, skanów i obrazów na edytowalne formaty, w tym Microsoft Word®, Excel®, OpenOffice® Writer i inne powszechnie stosowane w organizacjach. Dodatkowo w tej wersji odświeżono interfejs, poprawiono działanie niektórych funkcji, jak i wprowadzono nowe rozwiązania, które jeszcze bardziej usprawnią prowadzone działania. Dzięki wdrożeniu oprogramowania FineReader w firmie możliwe jest zwiększenie efektywności pracy z dokumentami elektronicznymi. Ponadto zniwelowane zostaje ryzyko popełnienia błędu podczas przepisywania dokumentów. Jakie funkcje posiada ABBYY FineReader PDF w wersji Standard? Tworzenie i konwersja plików PDF: tworzenie plików PDF z ponad 25 różnych formatów lub z zeskanowanych dokumentów papierowych (w najnowszej wersji także z formatu SVG), scalanie kilku plików w jeden PDF, wyodrębnianie i zapisywanie wybranych stron z pliku, zamiana plików PDF na w pełni edytowalne formaty. Edycja, ochrona i współpraca przy plikach PDF: edycja akapitów, komórek tabel i układu dowolnego pliku PDF (w tym także zeskanowanego) bez dodatkowych etapów konwersji, współpraca nad dokumentami za pomocą narzędzia do komentowania i adnotacji, ochrona dokumentów i danych dzięki możliwości redagowania poufnych informacji, usuwania metadanych, dodawania haseł oraz podpisów cyfrowych. Digitalizacja papierowych dokumentów oraz skanów: łatwe przekształcanie dokumentów papierowych oraz skanów w przeszukiwalne pliki PDF (obsługa ponad 190 języków!), przygotowywanie dokumentów do cyfrowej archiwizacji z możliwością zastosowania kompresji dla zmniejszenia rozmiaru pliku i zaoszczędzenia miejsca na dysku, konwertowanie dokumentów na edytowalne pliki w programach biurowych. Tworzenie interaktywnych plików PDF: tworzenie nowych formularzy lub edytowanie istniejących, możliwość dostosowania formularza do własnych potrzeb za pomocą edytora. Wdrożenie oprogramowania FineReader przebiega szybko i łatwo dzięki automatyzacji procesu oraz scentralizowanym zarządzaniu licencjami. Istnieje możliwość wykupienia dostępu indywidualnego, jak i dla firm (dla wielu użytkowników do lokalnego użytku na stacjach roboczych lub do rozwiązań zdalnych). Bardziej rozbudowana wersja ABBYY FineReadera PDF 16 to wersja Corporate. Kliknij tutaj i sprawdź, co oferuje. Wprowadzenie oprogramowania FineReader do firmy to szereg korzyści, m.in.: optymalizacja kosztów, standaryzacja, kompleksowa funkcjonalność, a co za tym idzie wzrost efektywności działania,   proste zarządzanie licencjami.
OPIS ROZWIĄZANIA: ABBYY FineReader Server umożliwia automatyczny import dokumentów z różnych źródeł. Mogą to być foldery sieciowe, drukarki wielofunkcyjne, skanery, a nawet wysyłane wiadomości e-mail (wraz z załącznikami do OCR) czy zewnętrzne systemy takie jak np. MS Share Point.
Opis rozwiązania: ABBYY FlexiCapture 12 to produkt, umożliwiający selektywne pobieranie danych z wszelkiego rodzaju dokumentów. Nie wymaga ręcznego sortowania i wprowadzania danych.
Opis rozwiązania: ABBYY FlexiCapture 12 z modułem do procesowania faktur jest gotowym do uruchomienia rozwiązaniem automatyzacji rozrachunków z dostawcami. Umożliwia firmom i instytucjom zwiększenie wydajności procesów księgowych, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów przetwarzania faktur.
Opis rozwiązania Silnik ABBYY FlexiCapture Engine 12 SDK reprezentuje najnowszą generację technologii przechwytywania danych. Umożliwia programistom szybkie tworzenie rozwiązań do wydobywania danych z formularzy i dokumentów z praktycznie dowolnego rodzaju lub złożoności.
Timeline to platforma do analizy procesów umożliwiająca firmom wykorzystywanie informacji zgromadzonych w ich systemach do tworzenia wizualnego modelu procesów, analizowania ich w czasie rzeczywistym i identyfikowania na tej podstawie ograniczeń. Pozwala też na przewidywanie przyszłych wyników i podejmowanie na ich podstawie decyzji dotyczących inwestycji technologicznych.
C-Pen TS1 to doskonałe urządzenie do odczytu tekstu. Pełni on funkcję ręcznego skanera. Jego prostota obsługi oraz niewielkie rozmiary czynią go bardzo pomocnym w codziennej pracy w biurze, na uczelni, w domu. C-Pen TS1 wyglądem przypomina marker. Skanowanie tekstu odbywa się poprzez przesunięcie urządzenia nad drukowanym pismem. Zeskanowany tekst pojawia się w wybranej aplikacji w komputerze, w miejscu gdzie ustawiony jest kursor myszy. Godna podkreślenia jest szybkość odczytu, która wynosi 25 cm/s oraz szybkość przesyłania danych. Obok tekstu drukowanego (również polskiego), C-Pen czyta cyfry, jednowymiarowe kody kreskowe oraz specjalne czcionki bankowe: OCR-A, OCR-B i MICR (E13B).
Opis rozwiązania: ELO – rozwiązania firmy ELO Digital Office GmbH do archiwizacji i obiegu informacji w firmie. Pozwalają na centralizację wiedzy, informacji w jednym miejscu oraz pracę grupową na zgromadzonych zasobach takich jak dokumenty elektroniczne (skany i dokumenty generowane np. word czy projekty techniczne), email, fax. Rozwiązanie umożliwia integrację z innymi narzędziami do edycji np. MS Office, systemami księgowymi, serwerami poczty, systemami ERP.
Opis rozwiązania: Autorskie rozwiązanie AutoID Polska S.A, które w znacznym stopniu ułatwia zarządzanie zasobami działów księgowości oraz kadr i płac umożliwiające dowolne zarzadzanie dokumentacją pracowniczą. Lokalizowanie, zarządzanie i uaktualnianie dokumentacji papierowej pochłania ogromne ilości czasu. Multimedialne informacje pochodzące z  e-maili lub systemu zarządzania zasobami ludzkimi często generują dodatkowe i niepotrzebne  problemy. Dodatkowo ograniczony dostęp często utrudnia współpracę w ramach działu personalnego, jak również przekazywanie informacji pomiędzy kierownikami działów w zakresie zasobów ludzkich i towarowych.
Opis rozwiązania: Autorskie rozwiązania firmy AutoID Polska S.A. do obsługi korespondencji przychodzącej oraz wychodzące, wykorzystujące narzędzia światowych producentów takich jak SAPERION, ELO, ABBYY, inne. Rozwiązanie służy do archiwizacji i obiegu korespondencji w firmie. Pozwala na centralizację informacji w jednym miejscu z kancelarii, skrzynki email, skrzynki fax.  Łatwo integruje się z zewnętrznymi urządzeniami i systemami. Pozwala na automatyczną generację księgi poczty przychodzącej i wychodzącej w dowolnym formacie. Główną zaleta jest eliminacja korespondencji papierowej a także znaczne ułatwienie i przyspieszenie pracy z dokumentami.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies