Zamknij
wyszukaj na stronie

Awizacja gości — system ewidencji gości | AutoID

Awizacja gości — system ewidencji gości | AutoID

W dobie dynamicznie rozwijającej się technologii, bezpieczeństwo oraz efektywne zarządzanie ruchem osób na terenie firmy stają się priorytetem. System ewidencji gości, oparty na nowoczesnych rozwiązaniach automatycznej identyfikacji, takich jak: RFID, kody QR, NFC czy biometria, oferuje kompleksowe i zaawansowane podejście do zarządzania wizytami. Awizacja gości, czyli wcześniejsze zgłaszanie planowanych wizyt, to kluczowy element tego systemu, który nie tylko zwiększa poziom bezpieczeństwa w firmie, ale również poprawia organizację pracy i postrzeganie instytucji. Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii proces rejestracji gości staje się szybki, bezpieczny i wygodny zarówno dla pracowników, jak i odwiedzających.

Dlaczego awizacja wizyt gości w firmie jest ważna?

Awizacja oraz rejestracja gości to proces, który powinien być wdrożony we wszystkich firmach, w których odbywa się ruch pieszy, bez względu na branżę oraz jej wielkość. Rozwiązanie to pozwala przede wszystkim na usprawnienie działania recepcji, ochrony. Jego głównym zadaniem jest automatyzacja i przyspieszenie procesu obsługi wizyty gościa lub petenta poprzez: rejestrację wejścia, wyjścia, wydanie przepustki oraz generowanie raportów wg różnych kryteriów. Informacja o planowanych wizytach pozwala działowi ochrony odpowiednio się przygotować, monitorować i kontrolować ruch osób na terenie firmy, co zwiększa poziom bezpieczeństwa.

Ponadto ewidencja gości w firmie umożliwia integrację z systemem kontroli dostępu do budynku i stref zastrzeżonych, a w sytuacjach awaryjnych ułatwia ewakuację i informowanie o zagrożeniu. Warto także podkreślić znaczenie ewidencji i gości w firmie dla codziennego działania organizacji — pozwala na lepsze zaplanowanie czasu pracowników i uniknięcie kolizji terminów, umożliwia rezerwację odpowiednich pomieszczeń i sprzętu, a co za tym idzie, wpływa pozytywnie na wizerunek firmy. Ewidencja wizyt gości daje firmie czas na przygotowanie się do przyjęcia gości w sposób profesjonalny, co może obejmować opracowanie prezentacji, odnalezienie potrzebnych dokumentów lub zapewnienie odpowiednich warunków podczas spotkania.

Jak działa system rejestracji gości?

Działanie systemu ewidencji gości może się różnić w zależności od jego specyfiki i zaawansowania. Jednak ogólnie rzecz biorąc, programy te opierają się na podobnych procesach i krokach. Pierwszym z nich jest zgłoszenie wizyty. Preawizacja może być przeprowadzona przez przyszłego gościa za pomocą jednego z dostępnych kanałów, np.: telefonicznie, e-mailem, za pomocą formularza kontaktowego lub osobiście. W procesie niezbędne są takie dane jak: imię i nazwisko, nazwa firmy (jeśli dotyczy), cel wizyty, data i godzina wizyty oraz dane kontaktowe. Gdy to konieczne, pracownik kontaktuje się z gościem w celu doprecyzowania szczegółów wizyty, a następnie zatwierdza spotkanie. W tym momencie może także wygenerować dla gościa unikalny kod QR lub identyfikator upoważniający do wstępu.

W dniu wizyty po przybyciu do firmy gość zgłasza się w recepcji, gdzie odbywa się weryfikacja jego danych. Po niej pracownik wydaje przepustkę oraz rejestruje w systemie obecność gościa. Gdy nie przeprowadzono preawizacji, w recepcji odbywa się proces rejestracji odwiedzającego, poprzez wprowadzenie jego danych do systemu — ręcznie lub za pomocą przeznaczonych do tego skanerów.

System do obsługi gości oferowany przez AutoID dzięki współpracy ze skanerem dokumentów oraz kontrolą dostępu odróżnia się od standardów dostępnych na rynku. Dzięki automatycznemu odczytowi dokumentów, takich jak dowód osobisty, portier lub portierka nie musi wpisywać danych gościa ręcznie, a jedynie przeciąga dokument przez czytnik. Umożliwia to znaczne skrócenie czasu obsługi oraz gwarantuje pełną ewidencję gości wraz z możliwością raportowania. Proces rejestracji może odbywać się także za pomoc infokiosków (wirtualna recepcja), które dodatkowo pozwalają odbyć szkolenia BHP czy zapoznać się z regulaminem instytucji, gdy jest to konieczne.

Po zakończeniu wizyty, gość ponownie korzysta z terminala rejestracyjnego, aby się wylogować. Ewidencja wizyt gości rejestruje godzinę wyjścia, co pozwala na pełne monitorowanie czasu przebywania na terenie firmy.

Rejestracja gości w systemie pozwala na podgląd zdarzeń w czasie rzeczywistym, a także generuje raporty i statystyki dotyczące osób odwiedzających firmę. Informacje te mogą być przydatne do oceny efektywności działań marketingowych, identyfikacji potencjalnych klientów i partnerów biznesowych, a także do poprawy jakości obsługi klienta.

Zalety systemu ewidencji gości

Program do rejestracji gości może oferować szereg korzyści dla firm o każdym profilu działalności. Jako pierwszy warto wymienić wyższy poziom bezpieczeństwa. Zautomatyzowane rozwiązania umożliwiają kontrolę nad tym, kto wchodzi na teren firmy i ograniczają dostęp do budynku. Goście muszą się zarejestrować i uzyskać identyfikator, aby wejść do obiektu. Ponadto oprogramowanie może pomóc w podniesieniu świadomości bezpieczeństwa wśród pracowników i gości. Osoby wiedzą, że ich wizyty są rejestrowane, co może zniechęcać do niepożądanych zachowań.

Warto zwrócić uwagę na to, że ewidencjonowanie wejść i wyjść w formie elektronicznej eliminuje potrzebę prowadzenia tradycyjnych ksiąg wejść i wyjść, co redukuje koszty związane z przechowywaniem i zarządzaniem dokumentami. Dodatkowo dostęp do danych historycznych jest szybki i łatwy, co umożliwia efektywne wyszukiwanie informacji o wizytach. Dane zbierane przez systemy rejestracji gości, w przejrzystych raportach mogą być przydatne do identyfikacji trendów, optymalizacji procesów i podejmowania trafnych decyzji biznesowych. Dodatkowo mogą prowadzić do oszczędności kosztów poprzez automatyzację procesów, zmniejszenie liczby błędów i poprawę wydajności.

Oprócz tych podstawowych zalet, rejestracja gości w systemie może oferować również dodatkowe funkcje, takie jak:

  • integracja z systemami kontroli dostępu dla jeszcze większego poziomu bezpieczeństwa,
  • system powiadomień SMS i e-mail dla gości i gospodarzy dla szybszego dostępu do informacji,
  • ankiety satysfakcji gości pozwalające na usprawnienie działania organizacji oraz zwiększenie satysfakcji odwiedzających.

Warto zaznaczyć, że ewidencja gości z systemem od AutoID jest zgodna z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, zapewniając, że wszystkie procedury są przeprowadzane zgodnie z wymaganiami prawnymi. Umożliwia to automatyczna ewidencja zgód na przetwarzanie danych osobowych oraz możliwość przechowywania i zarządzania tymi zgodami w formie elektronicznej.

Dlaczego awizacja wizyt gości w firmie jest ważna?

Awizacja oraz rejestracja gości to proces, który powinien być wdrożony we wszystkich firmach, w których odbywa się ruch pieszy, bez względu na branżę oraz jej wielkość. Rozwiązanie to pozwala przede wszystkim na usprawnienie działania recepcji, ochrony. Jego głównym zadaniem jest automatyzacja i przyspieszenie procesu obsługi wizyty gościa lub petenta poprzez: rejestrację wejścia, wyjścia, wydanie przepustki oraz generowanie raportów wg różnych kryteriów. Informacja o planowanych wizytach pozwala działowi ochrony odpowiednio się przygotować, monitorować i kontrolować ruch osób na terenie firmy, co zwiększa poziom bezpieczeństwa.

Ponadto ewidencja gości w firmie umożliwia integrację z systemem kontroli dostępu do budynku i stref zastrzeżonych, a w sytuacjach awaryjnych ułatwia ewakuację i informowanie o zagrożeniu. Warto także podkreślić znaczenie ewidencji i gości w firmie dla codziennego działania organizacji — pozwala na lepsze zaplanowanie czasu pracowników i uniknięcie kolizji terminów, umożliwia rezerwację odpowiednich pomieszczeń i sprzętu, a co za tym idzie, wpływa pozytywnie na wizerunek firmy. Ewidencja wizyt gości daje firmie czas na przygotowanie się do przyjęcia gości w sposób profesjonalny, co może obejmować opracowanie prezentacji, odnalezienie potrzebnych dokumentów lub zapewnienie odpowiednich warunków podczas spotkania.

Jak działa system rejestracji gości?

Działanie systemu ewidencji gości może się różnić w zależności od jego specyfiki i zaawansowania. Jednak ogólnie rzecz biorąc, programy te opierają się na podobnych procesach i krokach. Pierwszym z nich jest zgłoszenie wizyty. Preawizacja może być przeprowadzona przez przyszłego gościa za pomocą jednego z dostępnych kanałów, np.: telefonicznie, e-mailem, za pomocą formularza kontaktowego lub osobiście. W procesie niezbędne są takie dane jak: imię i nazwisko, nazwa firmy (jeśli dotyczy), cel wizyty, data i godzina wizyty oraz dane kontaktowe. Gdy to konieczne, pracownik kontaktuje się z gościem w celu doprecyzowania szczegółów wizyty, a następnie zatwierdza spotkanie. W tym momencie może także wygenerować dla gościa unikalny kod QR lub identyfikator upoważniający do wstępu.

W dniu wizyty po przybyciu do firmy gość zgłasza się w recepcji, gdzie odbywa się weryfikacja jego danych. Po niej pracownik wydaje przepustkę oraz rejestruje w systemie obecność gościa. Gdy nie przeprowadzono preawizacji, w recepcji odbywa się proces rejestracji odwiedzającego, poprzez wprowadzenie jego danych do systemu — ręcznie lub za pomocą przeznaczonych do tego skanerów.

System do obsługi gości oferowany przez AutoID dzięki współpracy ze skanerem dokumentów oraz kontrolą dostępu odróżnia się od standardów dostępnych na rynku. Dzięki automatycznemu odczytowi dokumentów, takich jak dowód osobisty, portier lub portierka nie musi wpisywać danych gościa ręcznie, a jedynie przeciąga dokument przez czytnik. Umożliwia to znaczne skrócenie czasu obsługi oraz gwarantuje pełną ewidencję gości wraz z możliwością raportowania. Proces rejestracji może odbywać się także za pomoc infokiosków (wirtualna recepcja), które dodatkowo pozwalają odbyć szkolenia BHP czy zapoznać się z regulaminem instytucji, gdy jest to konieczne.

Po zakończeniu wizyty, gość ponownie korzysta z terminala rejestracyjnego, aby się wylogować. Ewidencja wizyt gości rejestruje godzinę wyjścia, co pozwala na pełne monitorowanie czasu przebywania na terenie firmy.

Rejestracja gości w systemie pozwala na podgląd zdarzeń w czasie rzeczywistym, a także generuje raporty i statystyki dotyczące osób odwiedzających firmę. Informacje te mogą być przydatne do oceny efektywności działań marketingowych, identyfikacji potencjalnych klientów i partnerów biznesowych, a także do poprawy jakości obsługi klienta.

Zalety systemu ewidencji gości

Program do rejestracji gości może oferować szereg korzyści dla firm o każdym profilu działalności. Jako pierwszy warto wymienić wyższy poziom bezpieczeństwa. Zautomatyzowane rozwiązania umożliwiają kontrolę nad tym, kto wchodzi na teren firmy i ograniczają dostęp do budynku. Goście muszą się zarejestrować i uzyskać identyfikator, aby wejść do obiektu. Ponadto oprogramowanie może pomóc w podniesieniu świadomości bezpieczeństwa wśród pracowników i gości. Osoby wiedzą, że ich wizyty są rejestrowane, co może zniechęcać do niepożądanych zachowań.

Warto zwrócić uwagę na to, że ewidencjonowanie wejść i wyjść w formie elektronicznej eliminuje potrzebę prowadzenia tradycyjnych ksiąg wejść i wyjść, co redukuje koszty związane z przechowywaniem i zarządzaniem dokumentami. Dodatkowo dostęp do danych historycznych jest szybki i łatwy, co umożliwia efektywne wyszukiwanie informacji o wizytach. Dane zbierane przez systemy rejestracji gości, w przejrzystych raportach mogą być przydatne do identyfikacji trendów, optymalizacji procesów i podejmowania trafnych decyzji biznesowych. Dodatkowo mogą prowadzić do oszczędności kosztów poprzez automatyzację procesów, zmniejszenie liczby błędów i poprawę wydajności.

Oprócz tych podstawowych zalet, rejestracja gości w systemie może oferować również dodatkowe funkcje, takie jak:

  • integracja z systemami kontroli dostępu dla jeszcze większego poziomu bezpieczeństwa,
  • system powiadomień SMS i e-mail dla gości i gospodarzy dla szybszego dostępu do informacji,
  • ankiety satysfakcji gości pozwalające na usprawnienie działania organizacji oraz zwiększenie satysfakcji odwiedzających.

Warto zaznaczyć, że ewidencja gości z systemem od AutoID jest zgodna z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, zapewniając, że wszystkie procedury są przeprowadzane zgodnie z wymaganiami prawnymi. Umożliwia to automatyczna ewidencja zgód na przetwarzanie danych osobowych oraz możliwość przechowywania i zarządzania tymi zgodami w formie elektronicznej.

W dobie dynamicznie rozwijającej się technologii, bezpieczeństwo oraz efektywne zarządzanie ruchem osób na terenie firmy stają się priorytetem. System ewidencji gości, oparty na nowoczesnych rozwiązaniach automatycznej identyfikacji, takich jak: RFID, kody QR, NFC czy biometria, oferuje kompleksowe i zaawansowane podejście do zarządzania wizytami. Awizacja gości, czyli wcześniejsze zgłaszanie planowanych wizyt, to kluczowy element tego systemu, który nie tylko zwiększa poziom bezpieczeństwa w firmie, ale również poprawia organizację pracy i postrzeganie instytucji. Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii proces rejestracji gości staje się szybki, bezpieczny i wygodny zarówno dla pracowników, jak i odwiedzających.

Dlaczego awizacja wizyt gości w firmie jest ważna?

Awizacja oraz rejestracja gości to proces, który powinien być wdrożony we wszystkich firmach, w których odbywa się ruch pieszy, bez względu na branżę oraz jej wielkość. Rozwiązanie to pozwala przede wszystkim na usprawnienie działania recepcji, ochrony. Jego głównym zadaniem jest automatyzacja i przyspieszenie procesu obsługi wizyty gościa lub petenta poprzez: rejestrację wejścia, wyjścia, wydanie przepustki oraz generowanie raportów wg różnych kryteriów. Informacja o planowanych wizytach pozwala działowi ochrony odpowiednio się przygotować, monitorować i kontrolować ruch osób na terenie firmy, co zwiększa poziom bezpieczeństwa.

Ponadto ewidencja gości w firmie umożliwia integrację z systemem kontroli dostępu do budynku i stref zastrzeżonych, a w sytuacjach awaryjnych ułatwia ewakuację i informowanie o zagrożeniu. Warto także podkreślić znaczenie ewidencji i gości w firmie dla codziennego działania organizacji — pozwala na lepsze zaplanowanie czasu pracowników i uniknięcie kolizji terminów, umożliwia rezerwację odpowiednich pomieszczeń i sprzętu, a co za tym idzie, wpływa pozytywnie na wizerunek firmy. Ewidencja wizyt gości daje firmie czas na przygotowanie się do przyjęcia gości w sposób profesjonalny, co może obejmować opracowanie prezentacji, odnalezienie potrzebnych dokumentów lub zapewnienie odpowiednich warunków podczas spotkania.

Jak działa system rejestracji gości?

Działanie systemu ewidencji gości może się różnić w zależności od jego specyfiki i zaawansowania. Jednak ogólnie rzecz biorąc, programy te opierają się na podobnych procesach i krokach. Pierwszym z nich jest zgłoszenie wizyty. Preawizacja może być przeprowadzona przez przyszłego gościa za pomocą jednego z dostępnych kanałów, np.: telefonicznie, e-mailem, za pomocą formularza kontaktowego lub osobiście. W procesie niezbędne są takie dane jak: imię i nazwisko, nazwa firmy (jeśli dotyczy), cel wizyty, data i godzina wizyty oraz dane kontaktowe. Gdy to konieczne, pracownik kontaktuje się z gościem w celu doprecyzowania szczegółów wizyty, a następnie zatwierdza spotkanie. W tym momencie może także wygenerować dla gościa unikalny kod QR lub identyfikator upoważniający do wstępu.

W dniu wizyty po przybyciu do firmy gość zgłasza się w recepcji, gdzie odbywa się weryfikacja jego danych. Po niej pracownik wydaje przepustkę oraz rejestruje w systemie obecność gościa. Gdy nie przeprowadzono preawizacji, w recepcji odbywa się proces rejestracji odwiedzającego, poprzez wprowadzenie jego danych do systemu — ręcznie lub za pomocą przeznaczonych do tego skanerów.

System do obsługi gości oferowany przez AutoID dzięki współpracy ze skanerem dokumentów oraz kontrolą dostępu odróżnia się od standardów dostępnych na rynku. Dzięki automatycznemu odczytowi dokumentów, takich jak dowód osobisty, portier lub portierka nie musi wpisywać danych gościa ręcznie, a jedynie przeciąga dokument przez czytnik. Umożliwia to znaczne skrócenie czasu obsługi oraz gwarantuje pełną ewidencję gości wraz z możliwością raportowania. Proces rejestracji może odbywać się także za pomoc infokiosków (wirtualna recepcja), które dodatkowo pozwalają odbyć szkolenia BHP czy zapoznać się z regulaminem instytucji, gdy jest to konieczne.

Po zakończeniu wizyty, gość ponownie korzysta z terminala rejestracyjnego, aby się wylogować. Ewidencja wizyt gości rejestruje godzinę wyjścia, co pozwala na pełne monitorowanie czasu przebywania na terenie firmy.

Rejestracja gości w systemie pozwala na podgląd zdarzeń w czasie rzeczywistym, a także generuje raporty i statystyki dotyczące osób odwiedzających firmę. Informacje te mogą być przydatne do oceny efektywności działań marketingowych, identyfikacji potencjalnych klientów i partnerów biznesowych, a także do poprawy jakości obsługi klienta.

Zalety systemu ewidencji gości

Program do rejestracji gości może oferować szereg korzyści dla firm o każdym profilu działalności. Jako pierwszy warto wymienić wyższy poziom bezpieczeństwa. Zautomatyzowane rozwiązania umożliwiają kontrolę nad tym, kto wchodzi na teren firmy i ograniczają dostęp do budynku. Goście muszą się zarejestrować i uzyskać identyfikator, aby wejść do obiektu. Ponadto oprogramowanie może pomóc w podniesieniu świadomości bezpieczeństwa wśród pracowników i gości. Osoby wiedzą, że ich wizyty są rejestrowane, co może zniechęcać do niepożądanych zachowań.

Warto zwrócić uwagę na to, że ewidencjonowanie wejść i wyjść w formie elektronicznej eliminuje potrzebę prowadzenia tradycyjnych ksiąg wejść i wyjść, co redukuje koszty związane z przechowywaniem i zarządzaniem dokumentami. Dodatkowo dostęp do danych historycznych jest szybki i łatwy, co umożliwia efektywne wyszukiwanie informacji o wizytach. Dane zbierane przez systemy rejestracji gości, w przejrzystych raportach mogą być przydatne do identyfikacji trendów, optymalizacji procesów i podejmowania trafnych decyzji biznesowych. Dodatkowo mogą prowadzić do oszczędności kosztów poprzez automatyzację procesów, zmniejszenie liczby błędów i poprawę wydajności.

Oprócz tych podstawowych zalet, rejestracja gości w systemie może oferować również dodatkowe funkcje, takie jak:

  • integracja z systemami kontroli dostępu dla jeszcze większego poziomu bezpieczeństwa,
  • system powiadomień SMS i e-mail dla gości i gospodarzy dla szybszego dostępu do informacji,
  • ankiety satysfakcji gości pozwalające na usprawnienie działania organizacji oraz zwiększenie satysfakcji odwiedzających.

Warto zaznaczyć, że ewidencja gości z systemem od AutoID jest zgodna z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, zapewniając, że wszystkie procedury są przeprowadzane zgodnie z wymaganiami prawnymi. Umożliwia to automatyczna ewidencja zgód na przetwarzanie danych osobowych oraz możliwość przechowywania i zarządzania tymi zgodami w formie elektronicznej.

Powiązane produkty

Virdi AC-2200

Terminal biometryczny z Kamerą i Kluczem Mobilnym Bluetooth Funkcjonalność
Czytaj więcej...

UNIS KWW - księga wejść wyjść

Księga Wejść Wyjść inaczej zwana Elektroniczną Księgą Gości znajduje zastosowanie w każdej Firmie lub Instytucji gdzie odbywa się ruch pieszy. System w szczególności usprawnia pracę portierom, ochronie lub w sekretariacie.
Czytaj więcej...

Wybrane referencje

Ministerstwo Gospodarki - System zarządzania majątkiem (...
Wydział łączności i obsługi informatycznej Wyższej Szkoły...
Eltronic - dostawa czytników kodów kreskowych.
Nitroerg S.A. (grupa KGHM Polska Miedź S.A.) - System Rejestracji...
Mota-Engil Central Europe S.A. - System Kontroli Dostępu
EDF Elektrownia Rybnik S.A. - Wykonanie audytu bezpieczeństwa sieci...

Nasi Klienci:

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie - ABBYY FlexiCapture, dostawa specjalistycznego skanera
  • Alstom Konstal S.A. - System Gospodarki Magazynowej oraz Rozliczania Zleceń Produkcyjnych w oparciu o technologię kodów kreskowych
  • Alstom Konstal S.A. - System Rozliczania Zleceń Produkcyjnych w oparciu o technologię kodów kreskowych.
  • Alstom Konstal S.A. - Wprowadzenie technologii kodów kreskowych do procesów produkcyjnych
  • Auto-Gum Kraków - System Rejestracji Czasu Pracy w oparciu o technologię biometryczną i karty zbliżeniowe.
  • AXA STENMAN POLAND Sp.z o.o. - System Rejestracji Czasu Pracy
  • Befaszczot Bielska Fabryka Szczotek i Pędzli Sp-nia Inwalidów - System Rejestracji Czasu Pracy w oparciu o technologię biometryczną i karty zbliżeniowe.
  • Centrum Onkologii Instytut - ABBYY FlexiCapture
  • CTL Haldex S.A. - Wdrożenie Systemu Ewidencji Pojazdów
  • Drutex S.A. - System Rejestracji Czasu Pracy w oparciu o technologię biometryczną i karty zbliżeniowe.
  • EDF Elektrownia Rybnik S.A. - Wykonanie audytu bezpieczeństwa sieci oraz obiektów w Elektrowni.
  • EDF Elektrownia Rybnik S.A. - Wykonanie koncepcji zabezpieczenia teletechnicznego w Elektrowni.
  • Eko-Okna Pietrowice Wielkie - System Rejestracji Czasu Pracy w oparciu o technologię biometryczną i karty zbliżeniowe.
  • Eltronic - dostawa czytników kodów kreskowych.
  • Euronet Polska Sp. Z o.o. - dostawa czytników kodów kreskowych.
  • Fabryka Taśm Transportowych Wolbrom S.A. - System Rejestracji Czasu Pracy oraz Kontroli Dostępu w oparciu o technologię biometryczną i karty zbliżeniowe.
  • Ferax Sp. z o.o. „Gatta” - System Rejestracji Czasu Pracy w oparciu o technologię biometryczną i karty zbliżeniowe.
  • GE Power Controls - System rozliczania czasu pracy na zleceniach produkcyjnych
  • Getinge Group - wiodący światowy dostawca technologii dla służby zdrowia, nauki i przemysłu.– usprawnienie pracy dzięki ABBYY FineReader Corporate
  • Goodyear Dębica - System Kontroli Dostępu w oparciu o terminale biometryczne Virdi AC-6000 i Virdi AC-2100
  • Hotel Holiday Inn Kraków City Center - System Kontroli Dostępu
  • Hotel Holiday Inn Kraków City Center - System Kontroli Dostępu (2)
  • Igloo Bochnia - Wprowadzenie technologii RFiD do procesów produkcyjnych
  • IMPEL S.A. - System Kontroli Dostępu.
  • Imperial Tobacco Polska S.A. - Sterownie bramkami obrotowymi w systemie Kontroli Dostępu
  • Imperial Tobacco Polska S.A. - System Kontroli Dostępu.
  • Imperial Tobacco Polska S.A. - System Rejestracji Czasu Pracy
  • Imperial Tobacco Polska S.A. - Zintegrowany System Zarządzania Ruchem Pieszym i Transportem.
  • Imperial Tobacco Polska S.A.- Zintegrowany System Zarządzania Ruchem Pojazdów - radiowe bezobsługowe zarządzanie Parkingiem, szlabanami, bramkami obrotowymi oraz furtami stadionowych. Odczyt tablic rejestracyjnych na bramach wjazdowych.
  • INTER-CAR-II Sp. z o.o. MERCEDES - System Rejestracji Czasu Pracy w oparciu o terminale biometryczne Virdi 4000
  • Investgas S.A. - System Kontroli Dostępu.
  • Investgas S.A. - System Monitoringu Wizyjnego.
  • Investgas S.A. - System Rejestracji Czasu Pracy oraz Kontroli Dostępu w oparciu o technologię biometryczną i karty zbliżeniowe.
  • Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku - Rozbudowa Systemu Rejestracji Czasu Pracy
  • Konspol Holding S.A. - System Kontroli Dostępu
  • Konspol Holding S.A. - System kontroli produkcji z wykorzystaniem technologii biometrycznej
  • Konspol Holding S.A. - System Rejestracji Czasu Pracy oraz Kontroli Dostępu w oparciu o technologię biometryczną i karty zbliżeniowe.
  • Konspol Holding S.A. - System Rozliczania Zleceń Produkcyjnych w oparciu o technologię biometryczną.
  • Krakowskie Zakłady Automatyki S.A. - firma świadcząca usługi w zakresie realizacji projektów, związanych z infrastrukturą kolejową, modernizacją linii kolejowych oraz montażem urządzeń sterowania ruchem kolejowym usprawnia pracę biurową dzięki ABBYY FineR
  • Limatherm S.A., Limanowa - System Rejestracji Czasu Pracy w oparciu o terminale biometryczne Virdi 4000
  • Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie sp. z o.o. – dostawa terminali inkasenckich.
  • Ministerstwo Gospodarki - System zarządzania majątkiem (inwentaryzacyjny) w oparciu o technologię kodów kreskowych.
  • Mostostal Warszawa S.A. - System Kontroli Dostępu i Rejestracji Czasu Pracy
  • Mota-Engil Central Europe S.A. - System Ewidencji Osób pracujących terenowo.
  • Mota-Engil Central Europe S.A. - System Kontroli Dostępu
  • Narodowy Fundusz Zdrowia - Pomorski Oddział Wojewódzki - System zarządzania majątkiem (inwentaryzacyjny) w oparciu o technologię kodów kreskowych.
  • Nitroerg S.A. (grupa KGHM Polska Miedź S.A.) - System Rejestracji Czasu Pracy oraz Kontroli Dostępu w oparciu o technologię biometryczną i karty zbliżeniowe.
  • NordZucker Polska Sp. z o.o. - Sterownie bramkami obrotowymi w systemie Rejestracji Czasu Pracy i Kontroli Dostępu.
  • NordZucker Polska Sp. z o.o. - System Rejestracji Czasu Pracy oraz Kontroli Dostępu w oparciu o technologię biometryczną i karty zbliżeniowe.
  • Oknoplast S.A - Sterownie bramkami obrotowymi w systemie Rejestracji Czasu Pracy i Kontroli Dostępu.
  • Oknoplast S.A. - System Rejestracji Czasu Pracy, Kontroli Dostępu oraz Parkingowy w oparciu o technologię biometryczną i karty zbliżeniowe.
  • PGE Elektrociepłownia Lublin Wrotków - Obsługa szlabanów poprzez anteny dalekiego zasięgu RFiD.
  • PGE Elektrociepłownia Lublin Wrotków - System Rejestracji Czasu Pracy
  • PGE Elektrociepłownia Lublin Wrotków - Zintegrowany System Zarządzania Ruchem Pieszym i Transportem.
  • PGNiG S.A. - Usługa wykonania inwentaryzacji zleconej z wykorzystaniem kodów kreskowych.
  • Powiatowy Urząd Pracy Myślenice - System jednokrotnego logowania SSO – kontrola dostępu do sieci komputerowej.
  • Powiatowy Urząd Pracy Myślenice - System zarządzania majątkiem (inwentaryzacyjny) w oparciu o technologię kodów kreskowych.
  • Powiatowy Urząd Pracy Myślenice - System zarządzania zasobami IT oraz licencjami.
  • Powiatowy Urząd Pracy Myślenice - Wykonanie audytu bezpieczeństwa sieci komputerowej.
  • Protan-Elmark Stęszew-Dębienko - System Rozliczania Zleceń Produkcyjnych w oparciu o technologię kodów kreskowych.
  • Protan-Elmark Stęszew-Dębienko - Wprowadzenie technologii kodów kreskowych do procesów produkcyjnych
  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DEFRO - System Kontroli Dostępu.
  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DEFRO - System Rejestracji Czasu Pracy oraz Kontroli Dostępu w oparciu o technologię biometryczną i karty zbliżeniowe.
  • Regionalna Izba Obrachunkowa - organ nadzoru nad działalnością jednostek samorządu terytorialnego w zakresie spraw finansowych usprawnił pracę dzięki programowi ABBYY FineReader
  • Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska sp. z o.o. - Dostawa Etykiet i materiałów eksploatacyjnych.
  • Rozszerzenie współpracy pomiędzy AutoID Polska S.A. i Eko-Okna o System Obsługi Stołówki
  • Sienna Hotel Sp. Z o.o. - System zarządzania majątkiem (inwentaryzacyjny) w oparciu o technologię kodów kreskowych.
  • Sienna Hotel Sp. Z o.o. – Usługa wykonania inwentaryzacji zleconej z wykorzystaniem kodów kreskowych.
  • SPZOZ w Wieluniu - System Rejestracji Czasu Pracy w oparciu o technologię biometryczną i karty zbliżeniowe.
  • Stock Polska S.A. - Obsługa szlabanów, bramek obrotowych oraz furt stadionowych przez karty zbliżeniowy.
  • Stock Polska S.A. - Sterownie furtami wysokimi w systemie Rejestracji Czasu Pracy i Kontroli Dostępu.
  • Stock Polska S.A. - System Kontroli Dostępu.
  • Stock Polska S.A. - System Rejestracji Czasu Pracy
  • Stock Polska S.A. - Zintegrowany System Zarządzania Ruchem Pieszym i Transportem.
  • Szpital im. Śniadeckiego Nowy Sącz - System Rejestracji Czasu Pracy w oparciu o technologię biometryczną i karty zbliżeniowe.
  • TVN 24 Sp. z o.o. - dostawa systemu „Kontroli Dostępu" w oparciu o technologię biometryczną oraz technologię kart zbliżeniowych
  • United Nations Department of Safety and Security - system Kontroli Dostępu oparty o technologię RFiD
  • Uniwersytet Jagielloński Centrum Analiz Jakości Kształcenia - ABBYY FlexiCapture
  • Urząd Miasta Olsztyn - System Rejestracji Czasu Pracy w oparciu o terminale biometryczne Virdi 4000
  • Urząd Miejski w Oławie. Firma AutoID Polska S.A. udostępniła oprogramowanie ABBYY FineReader w wersji Corporate. Rozpoczęcie pracy z programem pozwoliło na uzyskanie oszczędności oraz podwyższenia jakości pracy
  • Urząd Skarbowy Warszawa - Firma AutoID Polska S.A. wspólnie z producentem oprogramowania OCR ABBYY udostępniła oprogramowanie ABBYY FineReader Corporate. Pozwoliło to na uzyskanie instytucji wymiernych oszczędności oraz podwyższenia jakości pracy
  • Urząd Statystyczny Kraków - System Monitoringu Wizyjnego.
  • Volkswagen Bank Polska S. A. - dostawa systemu „Kontroli Dostępu - Rejestracji Czasu Pracy" w oparciu o technologię kart zbliżeniowych
  • Wojewódzki Sąd Administracyjne we Wrocławiu - ABBYY FineReader
  • Wydział łączności i obsługi informatycznej Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie - wdrożenie technologi OCR bazującej na oprogramowaniu ABBYY FineReader i Flexi Capture
  • Zakłady Metalowe "Postęp" S.A. Zabrze - System Rejestracji Czasu Pracy w oparciu o technologię biometryczną i karty zbliżeniowe.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies