System Kontroli Dostępu i Rejestracji Czasu Pracy w Bona-Agra
Bona-Agra to firma, której historia sięga 1990 r., będąca producentem wyrobów typu food convenience oraz paczkowanych, ciętych i mytych warzyw i owoców czy surówek ze zdrowymi sosami. Bona-Agra zaopatruje w swoje produkty sieci restauracji, hoteli oraz firm cateringowych.
Klient dotychczas korzystał z systemu kontroli dostępu, który był już przestarzały i nie spełniał aktualnych wymagań. Stąd pojawiła się potrzeba wymiany na nowe rozwiązanie oparte o karty zbliżeniowe. Dodatkowo Klient planował System Kontroli Dostępu, który pozwalałby na użycie tych samych kart przez pracowników zarówno do rejestracji czasu pracy jak i do otwierania drzwi oraz byłby oparty na jednej bazie danych, co nie wymagałoby wykonywania dodatkowych czasochłonnych i kosztownych integracji oraz ułatwiłoby zarządzanie administratorom. Po dokładnej analizie wybrano system firmy AutoID Polska S.A.
W ramach wdrożenia zainstalowano 22 szt. czytników kart AY-K25 oraz 8 szt. kontrolerów MCP-040. Wybrano ten model czytnika ze względu na jego prostą obsługę, bezawaryjność oraz IP65, co pozwala na pracę w warunkach o wysokim poziomie wilgotności, często spotykanym w firmach branży spożywczej. Zainstalowano oprogramowanie do zarządzania systemem Kontroli Dostępu UNIS Server oraz moduł do planowania i rejestracji czasu pracowników.
Dodatkowo w ramach wdrożenia dokonano inwentaryzacji systemu CCTV, z którym były spore problemy. W ramach współpracy jegogo wymiana jest planowana na kolejny rok.
Dzięki wdrożonemu Systemowi Klient uzyskał:
- jeden centralnie zarządzany system z wykorzystaniem bazy danych MS SQL.
- identyfikację osób za pomocą technologii kart zbliżeniowych
- automatyczne rozliczenie czasu pracy pracowników
- usprawnienie i przyspieszenie pracy w dziale kadr
- zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w firmie
- poprawę dyscypliny pracy pracowników
Po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu Systemu AutoID Polska S.A. zapewniła szkolenie, wsparcie i pomoc dla użytkowników.