Zamknij
wyszukaj na stronie

Sprawdź, jak nasza Ewidencja Czasu Pracy wspiera branżę hotelarską!

Logo Centrum wypoczynkowo-szkoleniowego Słoneczny Brzeg

Od 2020 roku branża hotelarska boryka się z wieloma problemami. Związane są one m.in. z pandemią, której skutki odczuwane są po dziś dzień, a także wysokimi opłatami za utrzymanie obiektu oraz rosnącymi kosztami zatrudnienia pracownika. To właśnie w tej ostatniej kwestii dużym wsparciem może być Ewidencja Czasu Pracy. Jak przebiegło wdrożenie naszego rozwiązania?

Na początku tego roku mieliśmy przyjemność realizować prace w Centrum wypoczynkowo-szkoleniowym Słoneczny Brzeg, które mieści się w niewielkiej miejscowości Zawady, położnej niespełna 30 km od Częstochowy. Klient zgłosił się do nas z problemem z weryfikacją obecności pracowników w pracy. Wynikał on z dużej powierzchni obiektu (4 hektary w lesie sosnowym) oraz rozproszonych budynków. Konieczne było umożliwienie kadrze zarządzającej zbierania informacji na temat obecności w pracy poszczególnych pracowników, a także generowanie raportów odnoszących się do określonych osób oraz zakresów dat.

Uznaliśmy, że najlepszym rozwiązaniem będzie wdrożenie Ewidencji Czasu Pracy — nowego modułu Platformy UNIS.

Screen z oprogramowania Ewidencja Czasu Pracy

Funkcjonalności Ewidencji Czasu Pracy Korzyści wynikające z wdrożenia Ewidencji Czasu Pracy
  • łatwa weryfikacja pracowników na terenie obiektu,
  • generowanie list czasu pracy pracowników,
  • automatyczne wyliczanie czasu pracy,
  • modyfikacje zdarzeń przez uprawnione do tego osoby w przypadku błędnego poświadczenia przez pracownika,
  • tworzenie zbiorczych raportów
  • eliminacja papierowych list obecności,
  • wiarygodna ewidencja czasu pracy, dzięki zmniejszeniu możliwości nadużyć pracowniczych,
  • informacja w czasie rzeczywistym dotycząca osób przebywających na terenie obiektu z informacją o rozpoczęciu i zakończeniu pracy,
  • łatwy dostęp do danych historycznych,
  • usprawnienie dokonywania rozliczeń wynagrodzeń,
  • brak kłopotów z archiwizowaniem danych,
  • możliwość samodzielnego dodawania użytkowników do systemu

 

Na zlecenie Klienta przygotowaliśmy specjalnie dla niego niestandardowy raport — zestawienie wszystkich przepracowanych godzin w zakresie miesiąca z podziałem na poszczególnych pracowników.

Funkcjonalności naszego rozwiązania pozwalają w łatwy sposób weryfikować obecności pracowników, a także dają łatwy wgląd w czas pracy. Ze względu na warunki techniczne i infrastrukturę u Zamawiającego system został zainstalowany na komputerze lokalnym dostępnym w recepcji hotelu, co pozwala na sprawne korzystanie z oprogramowania.

Do rejestrowania zdarzeń — rozpoczęcia i zakończenia pracy — pracownicy używają czytnika Virdi AC-1100 z czterocalowym dotykowym ekranem LCD. Obsługuje on wiele typów kart RFID: 125 KHz EM, 13,56 MHz, Felica, HID Prox.

Na samym końcu warto zaznaczyć, że całość prac zajęła nam mniej niż miesiąc. Działania rozpoczęliśmy 23 stycznia, a zakończyliśmy 20 lutego. Jesteśmy w trakcie rozmów na temat kolejnych wdrożeń w pozostałych spółkach właścicieli Centrum wypoczynkowo-szkoleniowego Słoneczny Brzeg.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies