Zamknij
wyszukaj na stronie

Integracja z Enovą w międzynarodowej firmie medycznej

Logo firmy Sigvaris

Nasze rozwiązania doskonale sprawdzają się w przedsiębiorstwach o różnych wielkościach. Jedno z ostatnich wdrożeń było jednak wyjątkowe, pod tym kątem, ponieważ firma medyczna, w której pracowaliśmy, zatrudnia około 1600 osób. Jej siedziba mieści się w Szwajcarii, a zakłady produkcyjne znajdują się w: Szwajcarii, Francji, USA, Brazylii oraz w Polsce. Jak pomogliśmy Klientowi?

Wdrożenie w firmie SIGVARIS S.A. zostało wykonane w oddziale w gminie Września (województwo wielkopolskie). Klient posiadał oprogramowanie oraz urządzenia do ewidencjonowania aktywności pracowników na terenie zakładu, jednak nie odpowiadały one w pełni na jego potrzeby. W związku z tym konieczna była wymiana systemu. Podczas wyboru wykonawcy, najważniejszą dla Klienta kwestią była integracja czytników z posiadanym systemem ERP Enova365.

Współpraca została nawiązana dzięki jednemu z Partnerów, który polecił nas jako sprawdzonego dostawcę, mogącego rzetelnie wykonać tego typu prace. Nasze rozwiązanie pozwala na sprawną i intuicyjną wymianę danych za pomocą plików. Uruchomienie integracji pozwoliło Klientowi na zautomatyzowanie i przyspieszenie pracy. Zmniejszyło także ryzyko błędów, o które nietrudno podczas ręcznego przepisywania danych.

W toku rozmów okazało się, że konieczne jest także zgłaszanie różnych tzw. jobcodów (innych czynności niż wejście i wyjście) przez pracowników. Ważne było, aby zastosowany czytnik był wyposażony w dotykowy ekran. Kolejną istotną cechą urządzenia było komunikowanie się przez Wi-Fi — wynika to z grubości ścian pomiędzy piętrami w budynku — taki przekaz danych będzie działać sprawnie i niezawodnie. Biorąc pod uwagę wszystkie te aspekty zdecydowaliśmy się na wykorzystanie czytników Virdi AC-1100 oraz modułów Wi-Fi TP-LINK. Nasze działania w zakresie montażu nowego urządzenia były kompleksowe. Podjęliśmy się:

  • wiercenia ścian,
  • wykonania okablowania,
  • wykonania dedykowanej obudowy dla czytnika Virdi AC-1100 do montażu na ścianie, co pozwoliło ukryć dodatkowy moduł Wi-Fi.

Działania te pozwoliły Klientowi na sprawne ewidencjonowanie aktywności pracowników na terenie firmy, wraz z podziałem na poszczególne czynności dla jeszcze większej czytelności zestawień.

Umożliwia on w czasie rzeczywistym podgląd zdarzeń na terminalach, a także zapisywanie szczegółowych informacji o nich, takich jak: data i godzina, numer terminalu, ID pracownika, jego imię i nazwisko, grupa dostępu, rodzaj uwierzytelnienia oraz wynik autoryzacji. Kolejną funkcją systemu jest zarządzanie terminalami i użytkownikami. Można tu: konfigurować, dodawać, usuwać urządzenia oraz pobierać jego dane, a także informacje na temat konkretnych użytkowników. W przypadku dodawania osoby, istnieje możliwość przypisania jej: wydziału, oddziału, stanowiska, zdjęcia, rodzaju uwierzytelnienia, praw dostępu oraz terminu ważności tych uprawnień. Warto podkreślić, że system pozwala także na zarządzanie gośćmi, którzy mogą być dodawani i usuwani. W przypadku wpisywania użytkownika, można określić: cel jego wizyty, osobę, do której jest on skierowany, długość pobytu na terenie firmy i metodę uwierzytelnienia. Ponadto, nasze rozwiązanie umożliwia zarządzanie czarną listą, na której znajdują się osoby, które próbowały wejść do przedsiębiorstwa, ale utraciły prawo dostępu. Ostatnim obszarem oprogramowania jest kontrola dostępu, w którym można definiować obszary dostępu dla określonych użytkowników.

Niezmiernie cieszy nas fakt, że Klient zainteresowany jest dalszą współpracą (w zakresie rozwiązań Portal Pracownika oraz Zarządzanie Ewakuacją).

 

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies