Zamknij
wyszukaj na stronie

Case study: Poprawa bezpieczeństwa i wydajności w firmie z branży produkcyjnej

Puszki z farbami

Firmy zajmujące się produkcją bardzo często korzystają z rozwiązań z zakresu kontroli dostępu oraz rejestracji czasu pracy. Odpowiednio dobrane systemy znacząco usprawniają ich pracę. Posiadamy szerokie doświadczenie we wdrożeniach w tym obszarze. Sprawdź, jak przebiegały prace w przedsiębiorstwie produkcyjnym w województwie opolskim i jakie korzyści uzyskała firma dzięki naszym systemom.

Nasz Klient to jedna z polskich firm, która specjalizuje się w wytwarzaniu i dystrybucji artykułów oraz materiałów przeznaczonych dla przemysłu poligraficznego, takich jak: farby wodne, alkoholowe, UV czy lakiery, a także formy drukowe i wykrojniki. W jednym z zakładów od lat korzystano z naszego rozwiązania, a dzięki współpracy z Partnerem nawiązaliśmy rozmowę na temat wdrożeń w innych lokalizacjach.

Klient poszukiwał rozwiązania z zakresu kontroli dostępu oraz rejestracji czasu pracy. Zależało mu, aby wdrożone systemy wykorzystywały biometrię, jako metodę autoryzacji oraz były oparte na jednej bazie danych. Dzięki temu można uniknąć czasochłonnych i kosztownych integracji, a także sprawić, że administratorzy zarządzają systemem w sposób łatwy i intuicyjny. Bardzo ważna była możliwość dwukierunkowej integracji systemu Ewidencja Czasu Pracy z oprogramowaniem kadrowo-płacowym Impuls EVO, który jest wykorzystywany w firmie do zarządzania: personelem, produkcją, obiegiem dokumentów, a także relacjami z klientami i kontrahentami.

Na podstawie przeprowadzonych rozmów, po poznaniu potrzeb Klienta oraz jego infrastruktury zdecydowaliśmy, że najlepszym rozwiązaniem będzie oprogramowanie do zarządzania systemem, podstawowa rejestracja czasu pracy, a także Zarządzanie Gośćmi do rejestracji osób, które wchodzą na teren firmy.

Wykorzystany sprzęt to:

  • terminale Virdi AC-2000 oraz AC-2200 do rejestracji zdarzeń,
  • kontrolery Virdi MCP-040 z zasilaczem i akumulatorem służące nadzorowaniu działania terminali,
  • tablet Wacom Cintiq 13HD do podpisywania dokumentów,
  • skaner krawędziowy 3M pozwalający na szczytywanie danych z dowodów tożsamości gości.

Zgodnie z życzeniem Klienta wykonaliśmy wspomnianą wcześniej integrację z oprogramowaniem Impuls EVO w zakresie przesyłu danych takich jak: ID użytkownika, data i czas zdarzenia, akcja, czyli wejście lub wyjście, a także numer czytnika. Przeprowadzono także prace pozwalające na zintegrowanie działania systemu kontroli dostępu z windami KONE.

Nasze rozwiązania u Klientów z branży produkcyjnej pozwalają na osiągnięcie nie tylko takich korzyści, jak zabezpieczenie dostępu dla osób niepożądanych z wykorzystaniem biometrii czy automatyczne rozliczenie czasu pracy pracowników i usprawnienie oraz przyspieszenie pracy w dziale kadr. Dodatkowo w przedsiębiorstwie Klienta poprawiła się dyscyplina pracowników produkcyjnych, co wpłynęło na wykonywanie prac zgodnie z założonymi harmonogramami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz generowanie zysków dla przedsiębiorstwa — w krótkim czasie mogą one pokryć koszty inwestycji, której cena była obiekcją naszego Klienta.

Warto także zwrócić uwagę na kompleksową obsługę i rejestrację gości za pomocą oprogramowania do Zarządzania Gośćmi z tabletem Wacom do podpisu dokumentów oraz czytnikiem dokumentów. System pozwala na:

  • szybką i łatwą rejestrację gości oraz pracowników firm zewnętrznych, zgodnie z wymaganiami Dyrektywy RODO dotyczącej przetwarzania danych osobowych,
  • automatyczne gromadzenie i przechowywanie zgód na przetwarzanie danych osobowych,
  • wydruk przepustek i identyfikatorów,
  • szybkie uzyskanie dostępu do pełnej historii wejść i wyjść.

Rozwiązania z zakresu Ewidencji Czasu Pracy, Kontroli Dostępu oraz Księga Wejść i Wyjść doskonale sprawdzają się w firmie, poprawiając jej funkcjonowanie w wielu aspektach. Jak wdrożenie może wyglądać w Twoim przedsiębiorstwie produkcyjnym i jakie da korzyści? Sprawdź! Zapraszamy do kontaktu — kliknij.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies