Uruchomienie Systemu Elektronicznych Depozytorów Kluczy w Urzędzie Miasta Olsztyna
Współpraca firmy AutoID Polska S.A. z Urzędem Miasta Olsztyna rozpoczęła się już w 2008 roku, kiedy to został wdrożony u Klienta System Kontroli Dostępu i Rejestracji Czasu Pracy w oparciu o terminale Virdi. Od tego czasu System był kilkukrotnie rozbudowywany o kolejne urządzenia.
W związku z powstałym zapotrzebowaniem na większą kontrolę pobierania i zdawania kluczy Urząd Miast Olsztyna ogłosił postępowanie na zakup, dostawę, instalację i wdrożenie depozytora kluczy. Oferowane urządzenie miało umożliwiać bezpieczne przechowywanie nie tylko kluczy, ale również różnego rodzaju przedmiotów, a także mieć możliwość rozbudowy o kolejne moduły i urządzenia.
Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę AutoID Polska S.A. Wdrożenie objęło instalację w siedzibie Urzędu depozytora wyposażonego w 3 panele kluczowe, umożliwiające przechowywanie w sumie 30 kluczy oraz 5 skrytek do deponowania przedmiotów, w tym jedną z identyfikowanym pojemnikiem zwiększającym bezpieczeństwo przechowywanych przedmiotów. Depozytor umożliwia dalszą rozbudowę, dzięki specjalnie przygotowanym miejscom na dodatkowe panele kluczowe lub skrytkowe oraz dzięki funkcji komunikacji z kolejnymi modułami i depozytorami.
Po instalacji urządzeń i konfiguracji urządzenia, przeprowadzono szkolenie z obsługi.
Dzięki wdrożonemu Systemowi Klient uzyskał:
- jeden centralnie zarządzany system z wykorzystaniem bazy danych MS SQL
- większy poziom bezpieczeństwa przechowywania kluczy, a co za tym idzie danych i sprzętu w zamykanych pomieszczeniach
- usprawnienie i przyspieszenie procesu wydawania kluczy
- ograniczenie przypadków wynoszenia kluczy przez pracowników poza obszar budynku
Zakupiony Depozytor w pełni obsługuje karty zbliżeniowe Systemu Kontroli Dostępu i Rejestracji Czasu Pracy, rozwijając wieloletnią współpracę z Klientem na kolejnym polu.
Po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu Systemu AutoID Polska S.A. zapewniła wsparcie i pomoc dla użytkowników i administratorów.