Zamknij
wyszukaj na stronie

Wdrożenie systemu Kontroli Dostępu i Rejestracji Czasu Pracy w Orskov Foods Czaplinek

Orskov Foods to firma z ponad 20 letnimi tradycjami w przetwórstwie owoców i warzyw. Dla swojej mroźni owoców w Czaplinku firma poszukiwała dostawcy systemu RCP, jednak po wstępnych rozmowach klient podjął decyzję o zintegrowaniu również systemu kontroli dostępu do budynku biurowego oraz strefy produkcyjnej. Po analizie ofert kierownictwo firmy postanowiło wybrać propozycję AutoID.

Głównymi aspektami, które przemówiły na korzyść AutoID to kompleksowość oferty oraz udokumentowane doświadczenie w implementacji tego typu rozwiązań w firmach o identycznym profilu produkcji. Głównymi założeniami funkcjonalnymi systemu było:

  • Możliwość zarządzania wieloma grupami pracowniczymi o różnych parametrach rozliczania czasu pracy. Część pracowników pracuje w trybie czterobrygadowym, część w trybie jednozmianowym. Są też grupy pracowników pracujące w systemie zadaniowym. AutoID jako jedyna firma zapewniła rozwiązanie, które w bardzo łatwy sposób pozwoliło działowi HR zarządzać wszystkimi tymi aspektami.
  • Łatwość rejestracji zdarzeń nietypowych i niestandardowych. Wyjścia prywatne, służbowe i inne rodzaje obsługi nietypowych godzin pracy dla pracowników są standardowo częścią systemu UNIS RCP.
  • Możliwość rozbudowy systemu o kolejne punkty kontroli dostępu oraz o bezdotykowy system kontroli ruchu pracowniczego na zakładzie. W tej chwili już prowadzone są rozmowy o rozbudowie systemu o kolejne punkty oraz kolejną lokalizację produkcyjną firmy Orskov.
  • Intuicyjny system wprowadzania zmian w grafiku z predefiniowanymi schematami pracy dla poszczególnych grup pracowniczych.
  • Możliwość zdalnego wypełniania wniosków urlopowych, delegacyjnych.
  • Montaż rejestratorów czasu pracy i czytników kontroli dostępu na karty zbliżeniowe wraz z bramkami obrotowymi.

Po przeprowadzeniu bardzo wizji lokalnej oraz przygotowaniu projektu system został wdrożony przy współpracy z działem IT firmy Orskov. Dzięki bardzo profesjonalnemu podejściu ze strony Klienta większość prac informatyczno-programistycznych mogła być przeprowadzona zdalnie. Montaż infrastruktury sprzętowej został przeprowadzony również we współpracy z Klientem.

Wdrożenie kolejnych etapów systemu jest planowane na IV kwartał tego roku i początek roku 2022.


Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies