Zamknij
wyszukaj na stronie

Rejestracja czasu pracy oraz gości z kontrolą dostępu w firmie produkcyjnej na Dolnym Śląsk

Logo firmy Wepa

W tym tygodniu na tapet bierzemy kolejne wdrożenie w firmie produkcyjnej. Warto zaznaczyć, że przedsiębiorcy z tego segmentu stanowią szerokie grono naszych Klientów. W związku z tym doskonale rozumiemy ich potrzeby oraz potrafimy dobrać dla nich odpowiednie rozwiązania. Jesteście ciekawi wdrożenia z zakresu kontroli dostępu oraz rejestracji pracy w pracy w produkcji? Sprawdźcie case study!

Na samym początku warto przedstawić naszego Klienta. Wepa to niemiecka firma, która specjalizuje się w wytwarzaniu środków higienicznych. Przedsiębiorstwo posiada 13 zakładów w całej Europie — w tym 1 w Polsce, w którym wykonaliśmy prace. Zatrudnienie w nim znalazło około 400 osób. Firma na rynku działa od 75 lat. Jednocześnie korzysta z wieloletniego doświadczenia i wciąż ulepsza nie tylko stosowane technologie, ale i systemy działające w firmie oraz usprawniające pracę wszystkich jej działów.

Klient w przesłanym zapytaniu zainteresowany był wdrożeniem rozwiązań: Kontrola Dostępu, Rejestracja Czasu Pracy oraz Księga Wejść Wyjść. Obawami związanymi z zastosowaniem systemów w tym zakresie były przede wszystkim potencjalne nadużycia wynikające ze znajdowania się na terenie zakładu pracowników, którzy w danym momencie nie świadczą pracy i ich późniejszych roszczeń. Obawiano się także oszustw w zakresie nadgodzin, które w zakładach produkcyjnych często wynikają z awarii urządzeń lub niedyspozycji pracowników. Chciano także „uszczelnić” proces ewidencji gości w zakładzie — kontrahentów, pracowników firm zewnętrznych, etc.

Wdrażane przez nas rozwiązania pozwalają na wyeliminowanie tych problemów. Pracownicy są ewidencjonowani sprawnie oraz zgodnie ze stanem faktycznym — tak samo jak goście, którzy mogą zostać intuicyjnie zarejestrowani w systemie. UNIS KWW pozwala także na awizowanie ich oraz automatyczne zbieranie i przechowywanie zgód na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z klauzulą RODO.

Dodatkowymi pracami wykonanymi dla Klienta była integracja z Optimą od firmy Comarch, która pozwala na wszechstronne zarządzanie firmą, w tym zadbanie o obsługę kadrowo-płacową. Dbając o zadowolenie oraz komfort osób korzystających z systemów wykonaliśmy prace w większym zakresie, niż pierwotnie zakładano. Jakie problemy działu kadrowo-płacowego rozwiązano dzięki integracji?

 

Problem Rozwiązanie
brak automatyzacji procesów integracja pozwala na automatyzację procesów związanych z zarządzaniem czasem pracy i kadrami, dzięki czemu oszczędza się czas oraz ogranicza błędy związane z ręcznym przepisywaniem danych między systemami
długi czas dokonywania rozliczeń integracja pozwala na szybsze i dokładniejsze rozliczanie czasu pracy, dzięki czemu proces jest bardziej efektywny oraz dokładniejszy
wysokie koszty dokonywania rozliczeń dzięki zautomatyzowaniu procesów, integracja pozwala na zmniejszenie liczby błędów związanych z ręcznym przepisywaniem danych między systemami, co prowadzi do mniejszej ilości pracochłonnych korekt oraz oszczędności czasu i kosztów związanych z zatrudnieniem dodatkowych pracowników do ręcznej obsługi tych procesów
niska kontrola nad procesami integracja pozwala na lepszą kontrolę nad procesami związanymi z zarządzaniem czasem pracy i kadrami, co umożliwia szybsze reagowanie na wszelkie problemy i unikanie późniejszych komplikacji

 

Dodatkowo korzyścią wynikającą z wdrożenia jest jedna platforma do rejestracji czasu pracy, kontroli dostępu i ewidencji gości. Dzięki dostępowi do oprogramowania z dowolnego urządzenia z dostępu do Internetu, zarządzanie uprawnieniami oraz weryfikacja działań pracowników jest możliwa w dowolnym miejscu i czasie.

Urządzenia działające w przedsiębiorstwie produkcyjnym Wepa w Piechowicach to:

  • czytnik kart zbliżeniowych oraz plakietek RFID Virdi VS-R20;
  • kontroler Virdi MCP-040 — odpowiedzialny za monitorowanie pracy czytników, w tym sprawdzanie przejść oraz weryfikację uprawnień kart, które są obsługiwane; dzięki dodatkowemu akumulatorowi może działać nawet w przypadku chwilowego braku energii elektrycznej z sieci;
  • czytnik USB, który pozwala na wprowadzanie kart do systemu przez uprawnionych do tego użytkowników.

Aby zapewnić ciągłość działania systemów, Klient zdecydował się na opiekę serwisową.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies