Zamknij
wyszukaj na stronie

Case study: Poprawa bezpieczeństwa i wydajności w firmie z branży produkcyjnej

Puszki z farbami

Firmy zajmujące się produkcją bardzo często korzystają z rozwiązań z zakresu kontroli dostępu oraz rejestracji czasu pracy. Odpowiednio dobrane systemy znacząco usprawniają ich pracę. Posiadamy szerokie doświadczenie we wdrożeniach w tym obszarze. Sprawdź, jak przebiegały prace w przedsiębiorstwie produkcyjnym w województwie opolskim i jakie korzyści uzyskała firma dzięki naszym systemom.

Nasz Klient to jedna z polskich firm, która specjalizuje się w wytwarzaniu i dystrybucji artykułów oraz materiałów przeznaczonych dla przemysłu poligraficznego, takich jak: farby wodne, alkoholowe, UV czy lakiery, a także formy drukowe i wykrojniki. W jednym z zakładów od lat korzystano z naszego rozwiązania, a dzięki współpracy z Partnerem nawiązaliśmy rozmowę na temat wdrożeń w innych lokalizacjach.

Klient poszukiwał rozwiązania z zakresu kontroli dostępu oraz rejestracji czasu pracy. Zależało mu, aby wdrożone systemy wykorzystywały biometrię, jako metodę autoryzacji oraz były oparte na jednej bazie danych. Dzięki temu można uniknąć czasochłonnych i kosztownych integracji, a także sprawić, że administratorzy zarządzają systemem w sposób łatwy i intuicyjny. Bardzo ważna była możliwość dwukierunkowej integracji systemu Ewidencja Czasu Pracy z oprogramowaniem kadrowo-płacowym Impuls EVO, który jest wykorzystywany w firmie do zarządzania: personelem, produkcją, obiegiem dokumentów, a także relacjami z klientami i kontrahentami.

Na podstawie przeprowadzonych rozmów, po poznaniu potrzeb Klienta oraz jego infrastruktury zdecydowaliśmy, że najlepszym rozwiązaniem będzie oprogramowanie UNIS Remote Manager do zarządzania systemem oraz sprzętem, UNIS Analyzer, który aktualnie działa jako Ewidencja Czasu Pracy, a także moduł UNIS KWW do rejestracji gości, którzy wchodzą na teren firmy.

Wykorzystany sprzęt to:

  • terminale Virdi AC-2000 oraz AC-2200 do rejestracji zdarzeń,
  • kontrolery Virdi MCP-040 z zasilaczem i akumulatorem służące nadzorowaniu działania terminali,
  • tablet Wacom Cintiq 13HD do podpisywania dokumentów,
  • skaner krawędziowy 3M pozwalający na szczytywanie danych z dowodów tożsamości gości.

Zgodnie z życzeniem Klienta wykonaliśmy wspomnianą wcześniej integrację z oprogramowaniem Impuls EVO w zakresie przesyłu danych takich jak: ID użytkownika, data i czas zdarzenia, akcja, czyli wejście lub wyjście, a także numer czytnika. Przeprowadzono także prace pozwalające na zintegrowanie działania systemu kontroli dostępu z windami KONE.

Nasze rozwiązania u Klientów z branży produkcyjnej pozwalają na osiągnięcie nie tylko takich korzyści, jak zabezpieczenie dostępu dla osób niepożądanych z wykorzystaniem biometrii czy automatyczne rozliczenie czasu pracy pracowników i usprawnienie oraz przyspieszenie pracy w dziale kadr. Dodatkowo w przedsiębiorstwie Klienta poprawiła się dyscyplina pracowników produkcyjnych, co wpłynęło na wykonywanie prac zgodnie z założonymi harmonogramami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz generowanie zysków dla przedsiębiorstwa — w krótkim czasie mogą one pokryć koszty inwestycji, której cena była obiekcją naszego Klienta.

Warto także zwrócić uwagę na kompleksową obsługę i rejestrację gości za pomocą oprogramowania UNIS KWW z tabletem Wacom do podpisu dokumentów oraz czytnikiem dokumentów. System pozwala na:

  • szybką i łatwą rejestrację gości oraz pracowników firm zewnętrznych, zgodnie z wymaganiami Dyrektywy RODO dotyczącej przetwarzania danych osobowych,
  • automatyczne gromadzenie i przechowywanie zgód na przetwarzanie danych osobowych,
  • wydruk przepustek i identyfikatorów,
  • szybkie uzyskanie dostępu do pełnej historii wejść i wyjść.

Rozwiązania z zakresu Ewidencji Czasu Pracy, Kontroli Dostępu oraz Księga Wejść i Wyjść doskonale sprawdzają się w firmie, poprawiając jej funkcjonowanie w wielu aspektach. Jak wdrożenie może wyglądać w Twoim przedsiębiorstwie produkcyjnym i jakie da korzyści? Sprawdź! Zapraszamy do kontaktu — kliknij.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies