Aktualności > Case studies / referencje

System Rejestracji Czasu Pracy dla SMYK S.A.

2018-10-08 | Case studies / referencje

Historia sieci SMYK sięga 1952 roku, kiedy to powstał popularny CeDeT - Centralny Dom Towarowy - pierwszy po wojnie dom towarowy stolicy, mieszczący się u zbiegu ulicy Kruczej i Alej Jerozolimskich w Warszawie.

Ekspansja sieci SMYK rozpoczęła się w 2000 r., kiedy dom towarowy SMYK został wyłączony z Domów Towarowych Centrum. Powołano wówczas samodzielną spółkę: SMYK Sp. z o.o.

Po zakończeniu tworzenia formatu sieci oraz pozycjonowania marki na rynku, rozpoczęto prace nad udoskonaleniem oferty, wyglądem sklepów oraz wizualizacją marketingową. Efektem tych działań jest międzynarodowa sieć specjalistycznych sklepów z artykułami dla dzieci.

SMYK S.A. posiadał System Rejestracji Czasu Pracy jednak nie spełniał on zakładanych oczekiwań. Głównie ze względu na ograniczenia funkcjonalne oprogramowania, brak możliwości wykonywania dedykowanych modyfikacji oraz integracji z oprogramowaniem kadrowo-płacowym Teta.

W związku z przeprowadzką do nowego biura, SMYK zwrócił się z prośbą do AutoID o zaprojektowanie i wdrożenie nowego Systemu jednak z zachowaniem obecnych kart w standardzie HID iClass które wykorzystywane są w Systemie Kontroli Dostępu. Bardzo ważna dla klienta była integracja oprogramowania RCP z oprogramowaniem kadrowo-płacowym Teta, oraz możliwość modyfikacji oprogramowania pod indywidualne potrzeby.

Po dokładnej analizie i wykonaniu projektu wybrano system UNIS.

W ramach Projektu dostarczono i zainstalowano 8 sztuk Terminali Virdi AC-7000. O wyborze tego terminala zdecydowały jego design, łatwość obsługi, obsługa kart HID iClass, komunikacja po sieci LAN oraz możliwość wykorzystania w przyszłości identyfikacji za pomocą geometrii twarzy.

Zainstalowano i skonfigurowano oprogramowanie zarządzające Systemem UNIS Server wraz z modułem UNIS RCP. Następnie wykonano integrację z oprogramowaniem kadrowo-płacowym Teta.
Z systemu korzysta około 500 pracowników.

Dzięki wdrożonemu Systemowi SMYK uzyskał oczekiwany rezultat w postaci:

  • jeden  centralnie zarządzany system z wykorzystaniem bazy danych MS SQL,
  • identyfikację osób za pomocą technologii kart zbliżeniowych HID iClass oraz geometrii twarzy,
  • automatyczne rozliczenie czasu pracy pracowników,
  • usprawnienie i przyspieszenie rozliczania czasu pracy dzięki automatycznemu exportu danych do płac,
  • poprawę dyscypliny pracy pracowników

Po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu Systemu AutoID Polska S.A. zapewniła szkolenie, wsparcie i świadczy pomoc dla użytkowników.

Zaufali nam:

Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!

Imię i nazwisko*:   
E-mail*:   
(i/lub) Telefon*:   
Pytanie:   
2 + 1 (słownie)*: