Zamknij
wyszukaj na stronie

System Zarządzania Czasem Pracy w Projektach i Zadaniach w firmie budowlanej

Planowanie i nadzorowanie czynności pracowników mobilnych w lokalizacjach stałych i rozproszonych.

Jeden z największych przedstawicieli branży budowlanej w Polsce, Generalny Wykonawca na polskim rynku budowlanym, specjalizujący się w budownictwie drogowo-mostowym, kubaturowym, kolejowym oraz elektroenergetycznym o szeroki wachlarzu usług budowlanych na najwyższym poziomie jakości, zwrócił się do naszej firmy z zapotrzebowaniem na System Zarządzania Czasem Pracy w Projektach i Zadaniach, który umożliwiłby rejestrowanie czasu pracy pracowników budowlanych na obiektach w ramach przeprowadzanych inwestycji terenowych.

W toku prowadzonych rozmówi i przeprowadzonej wizji lokalnej określono zapotrzebowanie na:

  • rejestrację wejść uprawnionych osób na teren budowy w określonej lokalizacji,
  • wyeliminowanie możliwości niekontrolowanej nieobecności pracownika lub próby wykazania fikcyjnej obecności,
  • zidentyfikowanie osoby i miejsca przebywania na terenie obiektów budowlanych,
  • automatyzację i usprawnienie obsługi ruchu pracowników na terenach budów,
  • relokację całych zespołów między realizowanymi inwestycjami,
  • integrację z oprogramowaniem HR SAP.

Budowa drogi- System Zarządzania Czasem Pracy w Projektach i Zadaniach w firmie budowlanej

Zdjęcie ilustratycjne - źródło: pixabay.com

Etap wstępny:

Podczas spotkań z Klientem omówiono i zidentyfikowano bieżące problemy, dokonano kategoryzacji i uzgodniono priorytety działań.

Działania analityczne:

  • przeprowadzono wizję lokalną,
  • wykonano audyt,
  • stworzono koncepcję rozwiązania i określono zakres projektu,
  • określono kryteria jakościowe dla systemu,
  • opracowano harmonogram wdrożenia i szkoleń.

Wdrożenie:

Działanie systemu Rejestracji Czasu Pracy na projektach opiera się głównie o terminale mobilne i aplikacje V-Terminal obsługujące do 1000 pracowników. Następnie zebrane dane trafiają bezpośrednio do oprogramowania kadrowego SAP HR za pośrednictwem mechanizmu integracyjnego opracowanego przez AutoID.

Korzyści dla Klienta po wdrożeniu:

  • jeden centralnie zarządzany system,
  • jedna karta RFiD rejestrująca wszystkie czynności realizowane przez pracownika,
  • jeden interfejs użytkownika,
  • precyzyjne informacje na temat stanów osobowych,
  • pełna kontrola nad firmami zewnętrznymi,
  • standaryzacja systemów KD i RCP,
  • większa efektywność pracy,
  • automatyzacja zarządzania ruchem osobowym,
  • pełne wsparcie i opieka serwisowa.

Tym samym, Klient umocnił swoją silną i zdywersyfikowaną pozycję wśród Generalnych Wykonawców Budowlanych na terenie kraju, podkreślając pozycję lidera w obszarach bezpieczeństwa pracy oraz społecznej odpowiedzialności biznesu.

Klient stale promuje kulturę bezpieczeństwa nie tylko wśród swoich Pracowników, ale także Podwykonawców, działając m.in. poprzez Porozumienie dla Bezpieczeństwa w Budownictwie, czego dowodem są stałe wyróżnienia Państwowej Inspekcji Pracy.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies