Zamknij
wyszukaj na stronie

Kontrola dostępu do wózków widłowych od AutoID w międzynarodowej firmie produkcyjnej

Logo Dohmeyer

Warto przypomnieć, że portfolio naszych produktów to nie tylko kontrola dostępu do pomieszczeń i danych czy rejestracja czasu pracy. Jedno z naszych ostatnich wdrożeń skupiało się na rozwiązaniach, które rynkowo są bardzo mało dostępne i trudne do wprowadzenia. Firma Dohmeyer jest przodującym światowym producentem kriogenicznych systemów chłodniczych dla przemysłu: spożywczego, farmaceutycznego, lotniczego, tworzyw sztucznych i stalowego. Posiada rozbudowany dział Badawczo-Rozwojowy. Działa na wielu rynkach a swoje oddziały ma również w Dubaju. Jesteście ciekawi, jak pomogliśmy Klientowi?

Wdrożenie w firmie Dohmeyer zostało wykonane w zakładzie znajdującym się na Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Mielcu (województwo podkarpackie). Klient posiada flotę pojazdów wózkowych, do której potrzebował rozwiązania w zakresie kontroli dostępu. Konieczne było zadbanie o to, aby nieupoważniony pracownik nie miał możlwości uruchomienia wózka widłowego. Rozwiązanie musiało być dostosowane do obszaru przemysłowego oraz warunków pracy panujących w firmie. Dużym problemem, z którym borykał się Klient, był brak tego typu systemów dostępnych na rynku. Różne modele wózków widłowych nie pozwalały na wdrożenie rozwiązań typowo flotowych. Podjęte przez nas działanie pozwoliły na osiągnięcie założeń oczekiwanych przez Klienta.

Wykonane wdrożenie zakładało dobór odpowiednich czytników przemysłowych o podwyższonym poziomie IP i IK, co daje im wyższą trwałość, oraz zastosowaniu szeregu dodatkowych elementów uzupełniających w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa pracy całości rozwiązania w tym również awaryjnego rozruchu w przypadku zgubienia karty dostępowej. Wykonanie powyższych działań pozwoliło Klientowi nadać dostęp do obsługi wózków widłowych wyłącznie tym osobom, które mają do tego odpowiednie uprawnienia i przeszkolenie. Dzięki temu podniosło się bezpieczeństwo pracy oraz całkowicie zniwelowano próby nieautoryzowanego dostępu przez pracowników, którzy takowych uprawnień nie posiadali.

Podjęte przez nas działania pozwoliły na sprawne zarządzanie użytkownikami oraz dostępem. Całość działa w trybie offline i nie wymaga dodatkowego zasilania. Sam czytnik pozwala na rejestrację zdarzeń dla przeszło 3 000 pracowników. Wprowadzone rozwiązanie w zależności od modelu pozwala na pracę w następujących zakresach:

  • Mifare Classic® (ISO/IEC 14443-A) RFID IND-LED/LCD Mif,
  • Mifare Plus® (UID), - Mifare DESFire® (UID),
  • Unique EM4100 EM4102 - RFID IND-LED/LCD Uni,
  • HID iClass® (tylko CSN) - RFID IND-LED/LCD iCla,
  • HID 125kHz - RFID IND-LED/LCD H125,
  • ICODE® (ISO 15693) - RFID IND-LED/LCD Ico,
  • HITAG (HITAG 2) - RFID IND-LED/LCD HT2.

Całość po wstępnym skonfigurowaniu nie wymaga żadnego dodatkowego połączenia typu WiFi. Ewentualna edycja użytkowników odbywa się poprzez bezpośrednie podłączenie czytnika do portu Ethernet.

Nasze działania w zakresie montażu były kompleksowe. Podjęliśmy się:

  • wykonania okablowania,
  • podłączenie przekaźników i zasilania bezpośrednio do wózków,
  • wyposażenie pojazdów w przełącznik kluczowy (awaryjny) umożliwiający obejście systemu czytnika kart, np. w przypadku serwisu wózków.

Prace te pozwoliły Klientowi na sprawne kontrolowanie dostępu do posiadanej floty pojazdów.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies