Zamknij
wyszukaj na stronie

Poprawiamy działanie kolejnej firmy z branży produkcyjnej!

Logo Aweco Appliance

W naszym najnowszym case study przyjrzymy się bliżej transformacji jednej z firm branży produkcyjnej, która postawiła na wdrożenie systemu mającego na celu optymalizację procesów i podniesienie efektywności działania. Od wielu lat działamy z przedsiębiorstwami produkcyjnymi, dzięki naszemu doświadczeniu możemy z powodzeniem zrozumieć ich potrzeby oraz odpowiadać na nie, wdrażając nasze rozwiązania. Odkryj z nami kluczowe aspekty tego projektu, śledząc kroki, które doprowadziły do znaczącej poprawy operacyjnej oraz zwiększenia konkurencyjności na rynku.

Nasze rozwiązanie działa m.in. w firmie AWECO POLSKA APPLIANCE Sp. z o.o. w Tychach. Została ona założona w 2006 roku i jest stale rozbudowywana. Stanowi część globalnej grupy Sanhua z główną siedzibą w Niemczech, która specjalizuje się w produkcji komponentów dla przemysłu chłodniczego i klimatyzacyjnego. Oddział w Tychach zajmuje się produkcją elementów do sprzętów AGD oraz pojazdów. W firmie AWECO POLSKA APPLIANCE pracuje ok. 200 osób o różnych kwalifikacjach i w różnych godzinach.

W związku z zatrudnieniem sporej liczby pracowników, borykano się tu z 2 głównymi problemami — niewiarygodne listy obecności oraz brak efektywnego zarządzania dostępem do pomieszczeń. Niezwykle ważne w powyższych aspektach było usprawnienie wejścia do firmy oraz wyeliminowanie tworzących się kolejek.

Po rozmowie z Klientem oraz analizie obecnie posiadanych rozwiązań, stwierdziliśmy, że najlepiej sprawdzą się 2 zintegrowane rozwiązania z portfolio AutoID Polska S.A. Na pierwszym etapie prac zdecydowaliśmy się na wdrożenie modułu Ewidencja Czasu Pracy (ECP). To proste i intuicyjne w obsłudze oprogramowanie, które pozwala na automatyczne rejestrowanie godzin pracy pracowników autoryzujących się za pomocą czytnika. W firmach produkcyjnych bardzo dobrze sprawdzają się wydajne urządzenia Virdi AC-1100 odczytujące karty zbliżeniowe. Ponadto moduł Ewidencji Czasu Pracy umożliwia wygenerowanie czytelnych raportów, które skracają czas potrzebny do uzyskania konkretnych informacji na temat godzin pracy danego pracownika lub grupy podwładnych. Dodatkowo funkcje systemu pozwalają na modyfikowanie, usuwanie i dodawanie zdarzeń przez upoważnione osoby, co jest szczególnie przydatne, gdy konieczne jest skorygowanie nieprawidłowo poświadczonej obecności w miejscu pracy.

Wdrożenie rozwiązania trwało jedynie tydzień, a daje olbrzymie korzyści dla firmy. Przede wszystkim warto wymienić:

✔️ brak kolejek przy wejściu do zakładu,

✔️ prawidłowe zliczanie godzin,

✔️ poprawne ewidencjonowanie nadgodzin oraz wyliczanie wynagrodzeń za nie,

✔️ zwiększenie efektywności pracowników.

Drugim etapem prac zaplanowanych w firmie jest wdrożenie rozwiązania do kontroli dostępu (UNIS SKD), które pozwoli na zwiększenie bezpieczeństwa, dzięki możliwości udzielania prawa wstępu do danych pomieszczeń określonym użytkownikom. Wpływa także na wydajność poprzez wyeliminowanie błądzenia pracowników w drodze do miejsca, w którym powinni być. System kontroli dostępu odgrywa kluczową rolę w firmach produkcyjnych, a możliwość szybkiego nadawania oraz anulowania uprawnień pozwala na jego maksymalną wydajność.

Co ważne, obydwa systemy będą mogły być obsługiwane za pomocą tej samej karty, co wpływa na intuicyjność korzystania z rozwiązań oraz zwiększa wygodę.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies