Rejestracja czasu pracy ponad 800 pracowników? Podołaliśmy zadaniu!
Branża automotive to jedna z bardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi w polskiej, jak i światowej gospodarce. Firmy, które w niej działają, mierzą się każdego dnia z wieloma wyzwaniami, także natury kadrowej. Nasz Klient, zatrudniający ponad 800 pracowników, poszukiwał funkcjonalnego rozwiązania z zakresu rejestracji czasu pracy. Jak nasze wdrożenie pomaga mu na co dzień?
Federal-Mogul Bimet to firma z Gdańska należąca do międzynarodowej grupy Tenneco. Od 75 lat specjalizuje się w produkcji łożysk ślizgowych, taśm bimetalowych i proszków brązu. Swój sukces w branży automotive przedsiębiorstwo zawdzięcza wysokiej jakości swoich produktów, o którą codziennie dba rozbudowany zespół wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników.
Aby móc sprawnie kontrolować oraz rozliczać czas pracy podwładnych w firmie kilka lat temu wdrożono przeznaczony do tego system. Niestety nie spełniał on wymagań przedsiębiorstwa, bardzo często ulegał awariom, co generowało szereg utrudnień w pracy zarówno dla pracowników produkcyjnych, jak i działu kadr. Konieczne było znalezienie nowego rozwiązania, które nie tylko będzie działać prawidłowo, ale także będzie posiadać wsparcie techniczne oraz bieżące aktualizacje, w tym zgodności z Kodeksem Pracy. Dzięki poleceniu nas przez innego Klienta należącego do tej samej grupy kapitałowej, nawiązaliśmy współpracę z Federal-Mogul Bimet, która nie miała żadnych obiekcji co do naszej oferty. O dokonanym w polecającym przedsiębiorstwie wdrożeniu mogą Państwo przeczytać w jednym z naszych poprzednich case study (link).
Po analizie oraz rozmowach z Klientem, zdecydowano o wdrożeniu systemu UNIS Analyzer, znanego teraz jako Ewidencja Czasu Pracy, do rejestracji czasu pracy. Pozwala on na uzyskanie niezwykle dokładnych informacji o stanach osobowych na terenie obiektu, zarówno w czasie rzeczywistym, jak i w przeszłości. Został on zintegrowany z posiadanym przez Klienta programem SAP kadry i płace w zakresie transferu danych związanych z czasem pracy pracowników. W firmie zainstalowano 12 czytników kart Virdi AC-1100 z wbudowanym czytnikiem kart zbliżeniowych, aparatem i kolorowym dotykowym wyświetlaczem umożliwiającym rejestrację z poziomu jednego urządzenia rozpoczęcia i zakończenia czasu pracy oraz wyjść służbowych.
Na etapie wdrożenia napotkaliśmy problemy związane z integracją z SAP oraz z dostarczoną drukarką kart. Prac nie ułatwiała szalejąca pandemia COVID, jednak udało się wykonać wszystkie niezbędne prace w 6 miesięcy.
Cele wdrożenia: | Efekty przeprowadzonych prac: |
|
|
Po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu systemu AutoID Polska S.A. świadczy Klientowi wsparcie techniczne i opiekę serwisową, które gwarantują skrócone czasy reakcji serwisu i naprawy błędów oraz zawsze aktualne oprogramowanie.
Klient zainteresowany jest dalszą współpracą z naszą firmą – tym razem w zakresie kontroli dostępu.
Poniżej znajdują się referencje, które wystawiono AutoID po zakończeniu prac: