Nasz system RCP w wojewódzkiej jednostce organizacyjnej!
Nasze rozwiązania przeznaczone są nie tylko dla przedsiębiorstw, ale i jednostek organizacyjnych. Zachodzące w administracji publicznej przemiany wymagają wdrożenia nowoczesnych, efektywnych rozwiązań, tak jak w Urzędzie Marszałkowskim w Toruniu.
W instytucji ogłoszono przetarg na dostawę oraz wdrożenie systemu ewidencji czasu pracy, w którym wzięliśmy udział. Złożona przez nas oferta okazała się najkorzystniejsza, dzięki czemu nasze rozwiązania zostały zaimplementowane w 11 lokalizacjach, w: Toruniu, Bydgoszczy, Włocławku, Grudziądzu i Inowrocławiu.
Po analizie przedwrożeniowej zdecydowano o zastosowaniu terminali Virdi AC-1100. To niezwykle funkcjonalne urządzenia z wbudowanym czytnikiem kart zbliżeniowych, aparatem oraz dotykowym wyświetlaczem. Umożliwiają rejestrację rozpoczęcia i zakończenia czasu pracy, a także wyjść służbowych.
W ramach wdrożenia przeprowadzanego w Urzędzie Marszałkowskim w Toruniu oraz pozostałych instytucjach zainstalowano także nasze sztandarowe oprogramowanie UNIS RCP, które pozwala na pełne planowanie, rejestrację i rozliczanie czasu pracy, a także ewidencjonowanie nieobecności, urlopów oraz innych zdarzeń kadrowych.
Aby zapewnić pełnią funkcjonalność naszych rozwiązań, zadbaliśmy o kompleksowe przeszkolenie administratorów oraz użytkowników z obsługi i funkcjonalności zastosowanych narzędzi.
Przeprowadzone prace wdrożeniowe sprawiły, że nasz Klient uzyskał:
- możliwość sprawnego i bezbłędnego identyfikowania osób za pomocą technologii kart zbliżeniowych i linii papilarnych,
- automatyczną rejestrację czasu pracy w oparciu o odczyty kart na terminalach, która poprawia punktualność i dyscyplinę pracowników, minimalizuje liczbę prywatnych wyjść w godzinach pracy,
- usprawnienie i przyspieszenie działań w dziale kadr, w związku z ułatwionym rozliczaniem czasu pracy,
- scentralizowany system zarządzania, który bazuje na języku SQL, przez co jest przyjazny do obsługi przez administratorów.
Zadowolenie Klienta i efektywność działania systemu potwierdza jego rozbudowa po niedługim czasie o kolejne 5 urządzeń.
Warto podkreślić, że po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu systemu AutoID Polska S.A. zapewnia wsparcie i pomoc dla użytkowników oraz administratorów, by nasze rozwiązania mogły przynosić korzyści, a nie generować problemy.