Zamknij
wyszukaj na stronie

Wdrożenie Platformy UNIS wraz z integracją z systemem Comarch Optima w Syncreon Logistics Polska Sp. z o.o.

Logo Syncreon Logistics Polska - Wdrożenie Platformy UNIS wraz z integracją z systemem Comarch Optima w Syncreon Logistics Polska Sp. z o.o.

Firma Syncreon Logistics Polska Sp. z o.o. zgłosiła się do nas z prośbą o rozbudowę istniejącego systemu oraz dopasowanie i przedstawienie rozwiązania pozwalającego na zabezpieczenie dostępu do pomieszczeń, z jednoczesną rejestracją czasu pracy pracowników oraz umożliwiającego weryfikację procesu ewakuacji pracowników i gości z terenu zakładu.

Syncreon Logistics Polska Sp. z o.o. jest dostawcą specjalistycznych usług logistycznych dla branży motoryzacyjnej i technologicznej. Oferuje zaawansowane rozwiązania w zakresie produkcji i łańcucha dostaw dla osiągnięcia maksymalnej elastyczności i sprawności. Oddział w Żarach zajmuje się między innymi produkcją kartridży do drukarek laserowych oraz naprawą i serwisem sprzętu elektronicznego.

Po przedstawieniu funkcjonalności systemu UNIS oraz dokładnej analizie, Klient podjął decyzję o współpracy z naszą firmą. Po zaakceptowaniu przez Klienta projektu systemu została uruchomiona Platforma UNIS z modułami:

UNIS SKD - System Kontroli Dostępu - oparty o terminale Virdi AC-1100.

UNIS SOEStany Osobowe i Ewakuacja - moduł, który wspomaga i koordynuje przeprowadzanie ewakuacji na terenie obiektu.

UNIS KWWKsięga Wejść Wyjść - moduł do koordynacji procesu obsługi gości i pracowników firm zewnętrznych przebywających na terenie zakładu.

UNIS RCPRejestracja Czasu Pracy – moduł, który pozwala na pełne planowanie, rejestrację i rozliczanie czasu pracy pracowników, nieobecności, urlopów itp.

Dodatkowo system Rejestracji Czasu Pracy został zintegrowany z oprogramowaniem kadrowo-płacowym Comarch Optima.

Wdrożenie zostało sfinalizowane kompleksowym szkoleniem dla administratorów i wybranych użytkowników systemu.

Dzięki wdrożonemu Systemowi Klient uzyskał:

  • system RCP do kompleksowego rozliczania czasu pracy
  • identyfikację osób za pomocą technologii kart zbliżeniowych
  • możliwość filtrowania ilości osób przebywających w danej strefie wraz z pełną identyfikacją użytkownika
  • możliwość sprawnego przeprowadzania ewakuacji na terenie obiektu. Koordynator ewakuacji na tablecie lub telefonie komórkowym może wyświetlić aplikację przeglądarkową, która wskaże, ile aktualnie osób znajduje się w punkcie ewakuacji i ile osób jeszcze potencjalnie pozostało na zagrożonym terenie
  • usprawnienie i przyspieszenie pracy w dziale kadr, poprzez integrację oprogramowania RCP z systemem kadrowo-płacowym Comarch OPTIMA
  • poprawę dyscypliny pracy pracowników

Po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu Systemu AutoID Polska S.A. zapewniła szkolenie, wsparcie i opiekę serwisową i pomoc dla użytkowników.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies