Wdrożenie Platformy UNIS wraz z integracją z systemem Comarch Optima w Syncreon Logistics Polska Sp. z o.o.
Firma Syncreon Logistics Polska Sp. z o.o. zgłosiła się do nas z prośbą o rozbudowę istniejącego systemu oraz dopasowanie i przedstawienie rozwiązania pozwalającego na zabezpieczenie dostępu do pomieszczeń, z jednoczesną rejestracją czasu pracy pracowników oraz umożliwiającego weryfikację procesu ewakuacji pracowników i gości z terenu zakładu.
Syncreon Logistics Polska Sp. z o.o. jest dostawcą specjalistycznych usług logistycznych dla branży motoryzacyjnej i technologicznej. Oferuje zaawansowane rozwiązania w zakresie produkcji i łańcucha dostaw dla osiągnięcia maksymalnej elastyczności i sprawności. Oddział w Żarach zajmuje się między innymi produkcją kartridży do drukarek laserowych oraz naprawą i serwisem sprzętu elektronicznego.
Po przedstawieniu funkcjonalności systemu UNIS oraz dokładnej analizie, Klient podjął decyzję o współpracy z naszą firmą. Po zaakceptowaniu przez Klienta projektu systemu została uruchomiona Platforma UNIS z modułami:
UNIS SKD - System Kontroli Dostępu - oparty o terminale Virdi AC-1100.
UNIS SOE - Stany Osobowe i Ewakuacja - moduł, który wspomaga i koordynuje przeprowadzanie ewakuacji na terenie obiektu.
UNIS KWW – Księga Wejść Wyjść - moduł do koordynacji procesu obsługi gości i pracowników firm zewnętrznych przebywających na terenie zakładu.
UNIS RCP – Rejestracja Czasu Pracy – moduł, który pozwala na pełne planowanie, rejestrację i rozliczanie czasu pracy pracowników, nieobecności, urlopów itp.
Dodatkowo system Rejestracji Czasu Pracy został zintegrowany z oprogramowaniem kadrowo-płacowym Comarch Optima.
Wdrożenie zostało sfinalizowane kompleksowym szkoleniem dla administratorów i wybranych użytkowników systemu.
Dzięki wdrożonemu Systemowi Klient uzyskał:
- system RCP do kompleksowego rozliczania czasu pracy
- identyfikację osób za pomocą technologii kart zbliżeniowych
- możliwość filtrowania ilości osób przebywających w danej strefie wraz z pełną identyfikacją użytkownika
- możliwość sprawnego przeprowadzania ewakuacji na terenie obiektu. Koordynator ewakuacji na tablecie lub telefonie komórkowym może wyświetlić aplikację przeglądarkową, która wskaże, ile aktualnie osób znajduje się w punkcie ewakuacji i ile osób jeszcze potencjalnie pozostało na zagrożonym terenie
- usprawnienie i przyspieszenie pracy w dziale kadr, poprzez integrację oprogramowania RCP z systemem kadrowo-płacowym Comarch OPTIMA
- poprawę dyscypliny pracy pracowników
Po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu Systemu AutoID Polska S.A. zapewniła szkolenie, wsparcie i opiekę serwisową i pomoc dla użytkowników.