Zamknij
wyszukaj na stronie

System Rejestracji Czasu Pracy i Kontroli Dostępu wdrożony w firmie z branży Automotive

Sungwoo Hitech s.r.o. - logo

Firma SUNGWOO S.R.O SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE, jest oddziałem koreańskiej firmy z branży automotive, której siedziba na Europę znajduje się w Ostrawie na Słowacji. Firma zajmuje się produkcją nadwozi do pojazdów silnikowych (głównie do Hyundaia) oraz produkcją przyczep i naczep.

W związku z otwarciem w 2020 r. nowego zakładu w Gliwicach, zatrudniającego 500 osób, firma poszukiwała systemów Rejestracji Czasu Pracy oraz Kontroli Dostępu. Z uwagi na fakt, że cała administracja jest zlokalizowana w Bratysławie na Słowacji, jednym z podstawowych wymagań Klienta była możliwość pracy z systemem osób anglojęzycznych. Dodatkowym wymogiem była możliwość rozliczenia wielu spółek w ramach jednego systemu. Klient chciał wdrożyć system, który pozwalałby na użycie przez pracowników tych samych kart, zarówno do rejestracji czasu pracy, jak i do systemu kontroli dostępu.

Klientowi zależało, aby zarówno system KD, jak i RCP były oparte na jednej bazie danych, co nie wymagałoby wykonywania dodatkowych czasochłonnych i kosztownych integracji oraz ułatwiłoby zarządzanie administratorom. Ważna dla Klienta była również dwukierunkowa, automatyczna integracja oprogramowania RCP z systemem kadrowo-płacowym, którą planuje zrobić w niedalekiej przyszłości. Po dokładnej analizie wybrano system UNIS RCP oraz UNIS SKD firmy AutoID Polska S.A.

W ramach wdrożenia zostały zainstalowane 4 szt. terminali Virdi AC-1100 do rejestracji czasu pracy. Urządzenia te zostały wybrane ze względu na możliwość rejestracji zdjęć przy każdym przyłożeniu karty przez pracownika, co eliminuje sytuacje wzajemnego przekazywanie kart pomiędzy użytkownikami. Do kontroli dostępu klient wybrał kontroler MCP-040 wraz z czytnikami kart. Czytniki Virdi VS-R20D zostały wybrane ze względu na elegancki design, bezawaryjność oraz stopień ochrony IP65, co pozwala na pracę w warunkach o wysokim poziomie wilgotności. Klient zakupił też 500 kart wraz z drukarką do kart plastikowych oraz oprogramowaniem zarządzającym do drukarki.

Zainstalowano oprogramowanie do zarządzania systemem UNIS Server oraz oprogramowanie UNIS RCP i UNIS SKD.

Dzięki wdrożonemu Systemowi Klient uzyskał:

  • Zintegrowany system oparty o bazę danych MS SQL.
  • Możliwość identyfikacji osób za pomocą technologii kart zbliżeniowych Mifare i opcją PIN.
  • Automatyczne rozliczenie czasu pracy pracowników.
  • Usprawnienie i przyspieszenie pracy w dziale kadr,
  • Poprawę dyscypliny pracy pracowników.

Po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu Systemu AutoID Polska S.A. zapewniła szkolenie, wsparcie, opiekę serwisową i pomoc techniczną dla użytkowników systemu.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies