Zamknij
wyszukaj na stronie

Automatyzacja procesów logistycznych w firmie Bohomoss z wykorzystaniem technologii RFID i systemu AutoID Polska S.A.

W związku z dynamicznym rozwojem Zarząd firmy Bohomoss, polskiego producenta piżam, podjął w roku 2020 decyzję o przeniesieniu magazynu wyrobów gotowych do większych pomieszczeń. W związku z tym, konieczne stało się zautomatyzowanie procesu przyjmowania towaru dostarczanego ze szwalni. Celem było znaczne usprawnienie procesu obsługi logistycznej, wyeliminowanie czynnika ludzkiego, a przede wszystkim większa efektywność działań mająca wpływ na czas realizacji zamówień.

Czas był tu najistotniejszą wartością, ponieważ w funkcjonującym wcześniej modelu przeliczanie i reagowanie na ewentualne braki magazynowe odbywało się ręcznie, co powodowało konieczność zaangażowania  dodatkowych pracowników i tym samym oderwania ich od podstawowych obowiązków.

 

Bohomoss rozważał wdrożenie systemu opartego o tagi RFID. Według założeń biznesowych technologia oparta o identyfikatory zbliżeniowe ma za zadanie zautomatyzować proces wystawiania dokumentów magazynowych i wspomóc kompletację zamówień. Dzięki temu pracownicy będą mogli skupić się na swojej pracy, a nie na czasochłonnym przeliczaniu zamówionego towaru. Istotna była również możliwość przygotowania rozwiązania programistycznego potrafiącego wykorzystać technologię RFID do innych procesów w magazynie Klienta.

Po dokładnej analizie wybrano system firmy AutoID Polska S.A.

W ramach wdrożenia zainstalowano 4 sztuki anten RFID marki SIEMENS. Wybrano ten model ze względu na niezawodność w działaniu oraz możliwość dowolnego konfigurowania anten podłączonych do sterownika. Dostarczono do Klienta specjalnie przygotowane tagi RFID, które są dopasowane do warunków magazynowych oraz są odporne na uszkodzenia mechaniczne. Zainstalowano dedykowane oprogramowanie do zbierania danych i odczytu tagów RFID oraz przeprowadzono integrację z oprogramowaniem magazynowym Klienta.

Dzięki wdrożonemu Systemowi Klient uzyskał:

  • jeden centralnie zarządzany system rejestrujący zamówione przesyłki
  • identyfikację towaru bez konieczności rozpakowywania pudeł ze szwalni 
  • czytelne i trwałe oznakowanie towarów tagami RFID
  • możliwość automatycznego rozliczenia przesyłek w systemie magazynowym
  • skrócenie czasochłonnego procesu przyjmowania dostaw.

Po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu Systemu AutoID Polska S.A. zapewniła szkolenie, wsparcie i pomoc dla użytkowników. System został objęty opieką serwisową zapewniającą Klientowi szybkie czasy reakcji serwisu, bezpłatne aktualizacje i wydłużoną gwarancję.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies