Zamknij
wyszukaj na stronie

Kolejne wdrożenie Systemu UNIS w branży Automotive

Jeden z największych producentów z branży Automotive w Polsce (Zakład Produkcyjny zlokalizowany w południowo-wschodniej Polsce obejmujący zatrudniający ok 3000 pracowników i zajmujący 33 ha powierzchni w jednej ze Stref Gospodarczych) zgłosił zapotrzebowanie na wymianę obecnego systemu kontroli dostępu i rozliczania czasu pracy. Powodem były ciągle występujące awarie oraz brak wsparcia technicznego dla obecnie działającego systemu.

Podczas spotkań z Klientem oraz wykonanej analizy określono zapotrzebowanie na:

  • wyeliminowanie wjazdów nieuprawnionych pojazdów i wejść postronnych osób na teren zakładu,
  • zidentyfikowanie miejsc przebywania osób znajdujących się na terenie zakładu na potrzeby ewentualnej konieczności ewakuacji,
  • automatyzacja i usprawnienie obsługi ruchu osób i pojazdów przez portierów,
  • integracja czytników Rejestracji Czasu Pracy z oprogramowaniem HR SAP,
  • integracja systemu z wagą samochodową celem automatyzacji wprowadzania danych z wagi do systemu ewidencjonującego kierowców i pojazdów.

Kolejnym krokiem było opracowanie projektu, określenia kryteriów jakościowych oraz stworzenie harmonogramu wdrożenia. Po akceptacji projektu przystąpiono do realizacji.

Wdrożono System oparty o Platformę UNIS obejmujący:

UNIS KD (Kontrola Dostępu):

  • Terminale Virdi – 24 sztuki
  • Bramki obrotowe niskie (kołowrotki) – 4 sztuki
  • Szlabany hydrauliczne – 2 sztuki
  • Anteny dalekiego zasięgu dla pojazdów – 2 sztuki
  • Identyfikatory pracownicze – 3 000 sztuk
  • Integrację z wagą samochodową.

UNIS RCP (Rejestracja Czasu Pracy):

  • Terminale Virdi – 28 sztuk
  • Punkt produkcji i personalizacji kart pracowniczych
  • Integracja z oprogramowaniem kadrowym SAP HR

UNIS KWW (Księga Wejść Wyjść (firmy zewnętrzne/goście):

  • Tablet graficzny wyświetlający komunikaty, dokumenty i instrukcje dla gości oraz umożliwiający elektroniczny podpis dokumentów jak szkolenia, BHP, RODO, realizację założeń dotyczących przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa -COVID-19.
  • Czytnik dokumentów (dowodów osobistych, paszportów) automatycznie wprowadzający dane do systemu
  • Przepustki tymczasowe dla Gości oraz pracowników Firm zewnętrznych

UNIS SOE (Stany Osobowe i Ewakuacja):

  • Moduł UNIS SOE prezentujący bieżące stany osobowe, umożliwiający generację list ewakuacyjnych oraz zapewniający funkcję koordynację ewakuacji za pomocą urządzeń mobilnych

Wdrożenie Systemu trwało 3 miesiące i zakończyło się pełnym sukcesem.

Obecnie AutoID Polska S.A. świadczy nadzór autorski, wsparcie serwisowe oraz bieżące konsultacje.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 349 67 85
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej

Akceptuję Politykę Prywatności