Zamknij
wyszukaj na stronie

Wdrożenie Systemu UNIS RCP w OKNOPLAST Sp. z o.o.

Firma OKNOPLAST została założona w 1994 r. w Krakowie. Od początku jej celem było tworzenie estetycznych okien najlepszej jakości.

Ponad 20 lat doświadczenia, miliony sprzedanych okien, tysiące salonów w całym kraju i za granicą – wszystko to sprawia, że OKNOPLAST jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w branży okiennej.

OKNOPLAST jako wieloletni Klient AutoID posiadał już System UNIS KD (kontrola dostępu) oraz UNIS KWW (księga gości), tym razem Zarząd firmy zwrócił się z prośbą o zaprojektowanie i wdrożenie Systemu Rejestracji Czasu Pracy, który obejmie około 1 600 pracowników oraz dzięki integracji z oprogramowanie HR zautomatyzuje pracę Działu Kadr.

Warto nadmienić że przed rozpoczęciem projektu z AutoID, OKNOPLAST wdrażał pilotażowo 3 inne Systemy RCP i wszystkie wdrożenia zakończyły się niepowodzeniem z uwagi na brak funkcjonalności lub brak elastyczności Dostawców. Zatem to wdrożenie to było wyzwaniem dla specjalistów AutoID.

Pierwszym krokiem była analiza przedwdrożeniowa. Trwała dwa miesiące, obejmowała szereg spotkań i uzgodnień, a jej wynikiem było opracowanie szczegółowego projektu oraz harmonogramu realizacji. Po akceptacji projektu przystąpiono do realizacji.

Wdrożono System UNIS RCP, którego zaletą jest dostęp oraz obsługa przez przeglądarkę www. System umożliwia planowanie, rejestrację oraz rozliczanie czasu pracy. Pozwala na automatyczną rejestrację zdarzeń typu wejście, wyjście, wyjście służbowe i prywatne, generowanie raportów, tworzenie grafików i harmonogramów, wprowadzanie urlopów, zwolnień i innych nieobecności, a następnie przesyłanie tych informacji do programu kadrowego TETA HR, dzięki czemu pracownicy działu kadr mogą dużo szybciej przygotować wynagrodzenia, bez żmudnego i czasochłonnego ręcznego wprowadzania danych z papierowych list obecności. Pozwala to uniknąć pomyłek i przekłamań, z zachowaniem pełnej zgodności z obowiązującym kodeksem pracy.

W ramach wdrożenia dostarczono również Terminale RCP VIRDI AC1100 oraz Infokioski, za pomocą których pracownicy składają różnego rodzaju wnioski oraz komunikują się z kierownikami.

Urządzenia oraz oprogramowanie dostępne jest w różnych językach m. in. polskim, angielskim oraz ukraińskim.

Obecnie AutoID świadczy nadzór autorski, wsparcie serwisowe oraz bieżące konsultacje z działem HR.

Wdrożenie zakończyło się sukcesem o czym świadczą załączone referencje.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 349 67 85
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej

Akceptuję Politykę Prywatności