Zamknij
wyszukaj na stronie

Wdrożenie Systemu UNIS w Czanieckie Makarony Sp. z o.o.

Czaniecki Makarony to 25 lat tradycji i niemal 40 rodzajów makaronów! Od kultowej krajanki po te, inspirowane kuchniami świata.

Zarząd Firmy zwrócił się z prośbą o zaprojektowanie a następnie wdrożenie Systemu który pozwoli w łatwy i intuicyjny sposób zarządzać czasem pracy Pracowników, kontrolować stany osobowe na termie Zakładu oraz koordynować proces ewakuacji.

Wymogiem była możliwość wykorzystania kart z ówcześnie posiadanego systemu Roger oraz co wcześniej nie było możliwe wykonanie pełnej dwukierunkowej integracji z Oprogramowaniem kadrowo-płacowym CDN Optima tak aby płace naliczały się same.

Oczekiwanie względem kontroli pracowników oraz ewakuacji było jasne: rzeczywista liczba osób przebywających na terenie fabryki aktualizowana w czasie rzeczywistym z podziałem na grupy pracownicze oraz gości. Dodatkowo w zakresie obsługi gości i firm zewnętrznych wymagana była zgodność i obsługa obowiązków wymaganych przez dyrektywę RODO.

Specjaliści AutoID Polska S.A. przeprowadzili analizę, wykonali projekt a następnie po wspólnej akceptacji projektu wdrożyli System UNIS.

W ramach modułu UNIS RCP (rejestracja czasu pracy) zainstalowano 4 sztuki Terminali Virdi AC-1100 (biurowiec, magazyn, laboratorium i warsztat mechaniczny). O wyborze tego terminala zdecydowały jego design, łatwość obsługi, wbudowany aparat który można ustawić tak, żeby wykrywał twarz w obiektywie, co zapobiega wymienianiu się pracowników kartami lub odbijaniu przez jednego pracownika wielu kart. Dla działu kadr ważne była również możliwość prezentowania komunikatów tekstowych dla Pracowników na ekranie Rejestratorów.

Dodatkowo na dwóch halach produkcyjnych zainstalowano 9 sztuk czytników RCP VIRDI VSr20. Wybrano ten model czytnika ze względu na bezawaryjność oraz IP65, co pozwala na pracę w warunkach zapylenia. Do zarządzania czytnikami na każdej z hal zamontowano po jednej sztuce kontrolera zarządzającego MCP-040.

Na furtce wejściowej zamontowano dwie sztuki czytników VS-R20D oraz kontroler MCP-040.

Zainstalowano oprogramowanie do zarządzania systemem UNIS_WEB które obsługuje 250 do 300 Pracowników. Na portierni zainstalowano moduł UNIS KWW (elektroniczna księga wejść wyjść) oraz UNIS SOE (stany osobowe i ewakuacja).

Dzięki wykorzystaniu czytnika dokumentów oraz tablety z podpisem elektronicznym obsługa gości jest niezwykle szybka oraz gwarantuje zgodność z RODO/BHP.

Po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu Systemu AutoID Polska S.A. zapewniła szkolenie, wsparcie i świadczy bieżącą pomoc dla użytkowników.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies