Aktualności > Case studies / referencje

Zintegrowany System UNIS w Firmie Expondo Polska

2019-05-15 | Case studies / referencje

Expondo Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Zielonej Górze, istnieje od 2007 roku. Firma jest profesjonalnym sklepem internetowym oferującym markowe produkty z sektora biznesowego i przemysłowego. Posiada trzy oddziały: Zielona Góra, Warszawa oraz Berlin. Klient dotychczas nie korzystał ż żadnego systemu Rejestracji Czasu Pracy i Kontroli Dostępu.

W związku z przeprowadzką do nowej siedziby, pojawiło się zapotrzebowanie na System który pozwalałby na użycie jednej karty zarówno do Rejestracji Czasu Pracy jak i do otwierania drzwi. System miał obejmować dwie lokalizacje w Zielonej Górze oraz w Berlinie.

Istotną kwestią było aby system KD i RCP były oparte na jednej bazie danych, oraz centralnie zarządzany za pomocą jednej aplikacji. Bardzo ważna była możliwość integracji oprogramowania RCP z oprogramowaniem kadrowo-płacowym Symfonia, oraz możliwość centralnego zarządzania z centrali w Zielonej Górze.

Po dokładnej analizie wybrano system firmy AutoID Polska S.A. W ramach wdrożenia zainstalowano w każdej z lokalizacji w Zielonej Górze oraz Berlinie po 2 szt. terminali AC-1100 w celu rejestracji czasu pracy. Wybrano ten model ze względu na rejestrację zdjęć przy każdym przyłożeniu karty przez pracownika, co eliminuje sytuacje wzajemnego przekazywanie kart pomiędzy pracownikami, oraz możliwość wyświetlania indywidualnych komunikatów pracownikom.

Do kontroli dostępu zamontowano 20 szt. czytników kart VS-R20D oraz 4 szt. kontrolerów MCP-040. Wybrano ten model czytnika ze względu na jego prostą obsługę, elegancki design, bezawaryjność oraz IP65, co pozwala na pracę w warunkach o wysokim poziomie wilgotności.
Zainstalowano oprogramowanie do zarządzania systemem UNIS Server, wraz z modułem do analizy stanów osobowych i koordynacji ewakuacji Unis Analyzer oraz modułem do rozliczania czasu pracy Unis RCP który to zintegrowano z oprogramowaniem kadrowo-płacowym Symfonia.
Systemem objęte jest łącznie ponad 300 Pracowników.

Dzięki wdrożonemu Systemowi Klient uzyskał:

  • jeden centralnie zarządzany system z wykorzystaniem bazy danych MS SQL.
  • identyfikację osób za pomocą technologii kart zbliżeniowych Mifare.
  • automatyczne rozliczenie czasu pracy pracowników.
  • usprawnienie i przyspieszenie pracy w dziale kadr, poprzez integrację oprogramowania z systemem kadrowo-płacowym
  • poprawę dyscypliny pracy pracowników

Po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu Systemu AutoID Polska S.A. zapewniła szkolenie, wsparcie i pomoc dla użytkowników.

Zaufali nam:

Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!

Imię i nazwisko*:   
E-mail*:   
(i/lub) Telefon*:   
Pytanie:   
2 + 1 (słownie)*: