Aktualności > Case studies / referencje

Wdrożenie Systemu Rejestracji Czasu Pracy i Kontroli Dostępu w Baltoro Games

2018-11-07 | Case studies / referencje

Firma Baltoro Games to studio developerskie założone w 2008 roku z oddziałami w Krakowie i Tarnowie, specjalizujące się w grach na urządzenia mobilne. Do tej pory Baltoro stworzył ponad 200 gier na wiele różnych platform mobilnych, takich jak Android, iOS, JavaME, MRE i BREW, dla największych marek na świecie, w tym Apple, Amazon, Google i wielu innych, dostępnych w katalogach dystrybutorów takich jak EA, Gameloft, Glu Mobile, BulkyPix i PlayWing (AMA Mobile).

Klient zgłosił zapotrzebowanie na system Rejestracji Czasu Pracy, który będzie obejmował pracowników w dwóch odległych lokalizacjach. Po zapoznaniu się z możliwościami funkcjonalnymi systemu i krótkich ustaleniach Klient podjął decyzję o wdrożeniu systemu Rejestracji Czasu Pracy w połączeniu z Kontrolą Dostępu UNIS.

W ramach wdrożenia do celów Rejestracji Czasu Pracy zainstalowano terminale VIRDI AC-1100, które podczas rejestracji pracownika wykonują zdjęcia, pozwalające na weryfikację pracowników, natomiast do Kontroli Dostępu czytniki kart zbliżeniowych VS-R20D z kontrolerem MCP-040. System zarządzany jest przez oprogramowanie UNIS z modułami UNIS KD do kontroli dostępu i UNIS RCP do planowania, rejestracji i rozliczania czasu pracy. Po instalacji urządzeń i oprogramowania administratorzy i użytkownicy zostali przeszkoleni z obsługi.

Dzięki wdrożonemu Systemowi Klient uzyskał:

  • jeden centralnie zarządzany system z wykorzystaniem bazy danych MS SQL.
  • identyfikację osób za pomocą technologii kart zbliżeniowych
  • weryfikację prawidłowości rejestracji dzięki wbudowanym w terminale aparatom cyfrowym
  • automatyczne rozliczenie czasu pracy pracowników
  • usprawnienie i przyspieszenie pracy w dziale kadr
  • poprawę dyscypliny pracy pracowników
  • ograniczenie wejścia na teren przedsiębiorstwa przez nieuprawnione osoby

Po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu Systemu AutoID Polska S.A. świadczy klientowi wsparcie techniczne i opiekę serwisową, które gwarantują klientowi skrócone czasy reakcji serwisu i naprawy błędów oraz zawsze aktualne oprogramowanie, również w przypadku zmian w kodeksie pracy.

Zaufali nam:

Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!

Imię i nazwisko*:   
E-mail*:   
(i/lub) Telefon*:   
Pytanie:   
2 + 1 (słownie)*: