Aktualności > Case studies / referencje

Wdrożenie Systemu UNIS w Classen-Pol S.A

2018-07-25 | Case studies / referencje

Classen-Pol S.A. jest wiodącym producentem wyrobów drewnianych i drewnopochodnych w Polsce i na świecie.

Firma powstała w 1963 roku w miejscowości Kaisersesch w Niemczech. Na rynku polskim zaistniała w 1990 roku jako firma Gorex Sp. z o.o., a od 1996 roku przekształciła się w Classen-Pol S.A. i posiada hale produkcyjne w Zwonowicach koło Rybnika, gdzie mieści się również polska centrala firmy.

Klient dotychczas korzystał z systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy, jednak nie spełniał on aktualnych wymagań i zapotrzebowania. Stąd pojawiła się potrzeba wymiany na nowe rozwiązanie bardziej funkcjonalne i elastyczne rozwiązanie.

Wymaganiem Klienta był  zintegrowany Systemem obejmujący Kontrolę Dostępu, Rejestrację Czasu Pracy, Ewidencję Gości oraz Pojazdów. Kluczowym wymogiem było użycie jednej karty do wszystkich operacji wykonywanych przez Pracowników oraz jedno centralne oprogramowanie z bazą danych SQL, aby uniknąć czasochłonnych i kosztownych integracji oraz ułatwiłić zarządzanie administratorom. Ważna dla klienta była integracja z oprogramowaniem kadrowo-płacowym KOMA.

Po dokładnej analizie wybrano system firmy AutoID Polska S.A.

W ramach rejestracji czasu pracy zainstalowano 12 sztuk terminali Virdi AC-1100. O wyborze tego terminala zdecydowały jego design, łatwość obsługi, wbudowany aparat który można ustawić tak, aby wykrywał twarz w obiektywie w chwili odbicia karty, oraz możliwość wysyłania na ekran Terminala komunikatów dla Pracowników np. „donieś badania lekarskie”.

W celu kontroli dostępu zainstalowano 2 sztuki bramek obrotowych tzw. „kołowroty,18 sztuk czytników kart Virdi VS-R20D oraz 6 sztuk kontrolerów Virdi MCP-040. Wybrano ten model czytnika ze względu na jego prostą obsługę, elegancki design, bezawaryjność oraz IP65, co pozwala na pracę w warunkach o wysokim poziomie wilgotności.

Zainstalowano oprogramowanie do zarządzania systemem Kontroli Dostępu UNIS Server wraz z dodatkowymi modułami(elektroniczną księgę wejść wyjść oraz moduł prezentujący stany osobowe i obsługujący proces ewakuacji) oraz uruchomiono integrację z oprogramowaniem ERP Klienta.

Dodatkowo zautomatyzowano proces obsługi parkingu(wjazdów i wyjazdów). Zamontowano szlaban hydrauliczny z 7 metrowym ramieniem, 2 czytniki dalekiego zasięgu, które automatycznie wyłapują zbliżający się do szlabanu pojazd, weryfikują uprawnienia dla tego pojazdu i otwierają szlaban, jednocześnie rejestrując to zdarzenie w systemie, aby zapewnić prawidłowe informacje o stanach osobowych oraz ilości pojazdów przebywających na terenie przedsiębiorstwa.

Dzięki wdrożonemu Systemowi Klient uzyskał:

  • jeden centralnie zarządzany system z wykorzystaniem bazy danych MS SQL,
  • identyfikację osób za pomocą technologii kart zbliżeniowych oraz pojazdów za pomocą naklejek i kart RFID,
  • automatyczne rozliczenie czasu pracy pracowników dzięki integracji z systemem kadrowym,
  • usprawnienie i przyspieszenie pracy w dziale kadr,
  • zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w firmie,
  • poprawę dyscypliny pracy pracowników.

Po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu Systemu AutoID Polska S.A. zapewniła szkolenie, wsparcie, pomoc dla użytkowników i świadczy obsługę serwisową.

Zaufali nam:

Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!

Imię i nazwisko*:   
E-mail*:   
(i/lub) Telefon*:   
Pytanie:   
2 + 1 (słownie)*: