Zamknij
wyszukaj na stronie

Zintegrowany System UNIS w Fabryce Schultz Seating Poland

Schultz Seating Poland, to jeden z wiodących podwykonawców w branży meblarskiej. Dzięki 400 pracownikom w 4 lokalizacjach firma obsługuje rynek ogólnoświatowy.

Firma Schultz dotychczas nie korzystała z systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy co skutkowało brakiem kontroli nad osobami wchodzącymi na teren firmy.

Zapotrzebowanie dotyczyło więc głównie Systemu, który pozwalałby na użycie jednej karty zarówno do rejestracji czasu pracy jak i do otwierania drzwi, byłby oparty na jednej bazie danych, co nie wymagałoby wykonywania dodatkowych czasochłonnych i kosztownych integracji oraz ułatwiłoby zarządzanie administratorom. Ważna dla Klienta była integracja oprogramowania RCP z oprogramowaniem kadrowo-płacowym Optima.

Po dokładnej analizie wybrano system firmy AutoID Polska S.A.

W ramach wdrożenia w celu rejestracji czasu pracy zainstalowano 6 sztuk Rejestratorów Virdi AC-1100. O wyborze tego terminala zdecydowały jego design, łatwość obsługi, wbudowany aparat który można ustawić tak, aby wykrywał twarz w obiektywie, co zapobiega wymienianiu się pracowników kartami lub odbijaniu przez jednego pracownika wielu kart. Dla Klienta ważne było również, że na terminal mogą być wysyłane dowolne komunikaty tekstowe, dla każdego z użytkowników lub do całej grupy.

W celu kontroli dostępu zamontowano 2 sztuki terminali Virdi AC-1100.

Zainstalowano oprogramowanie do zarządzania systemem Kontroli Dostępu UNIS, moduł do kontroli stanów osobowych UNIS Analyzer oraz oprogramowanie rozliczające czas pracy Unis RCP które to zostało zintegrowane z oprogramowaniem kadrowym Klienta.

Z systemu korzysta około 400 pracowników.

Dzięki wdrożonemu Systemowi Klient osiągnął wiele korzyści jak:

  • jeden  centralnie zarządzany system z wykorzystaniem bazy danych MS SQL,
  • identyfikację osób za pomocą technologii kart zbliżeniowych,
  • automatyczne rozliczenie czasu pracy pracowników,
  • usprawnienie i przyspieszenie pracy w dziale kadr, poprzez integrację z systemem kadrowo-płacowym,
  • zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w firmie,
  • poprawę dyscypliny pracy pracowników.

Po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu Systemu AutoID Polska S.A. zapewniła szkolenie, wsparcie i pomoc dla użytkowników.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies