Zintegrowany System UNIS w Fabryce Schultz Seating Poland
Schultz Seating Poland, to jeden z wiodących podwykonawców w branży meblarskiej. Dzięki 400 pracownikom w 4 lokalizacjach firma obsługuje rynek ogólnoświatowy.
Firma Schultz dotychczas nie korzystała z systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy co skutkowało brakiem kontroli nad osobami wchodzącymi na teren firmy.
Zapotrzebowanie dotyczyło więc głównie Systemu, który pozwalałby na użycie jednej karty zarówno do rejestracji czasu pracy jak i do otwierania drzwi, byłby oparty na jednej bazie danych, co nie wymagałoby wykonywania dodatkowych czasochłonnych i kosztownych integracji oraz ułatwiłoby zarządzanie administratorom. Ważna dla Klienta była integracja oprogramowania RCP z oprogramowaniem kadrowo-płacowym Optima.
Po dokładnej analizie wybrano system firmy AutoID Polska S.A.
W ramach wdrożenia w celu rejestracji czasu pracy zainstalowano 6 sztuk Rejestratorów Virdi AC-1100. O wyborze tego terminala zdecydowały jego design, łatwość obsługi, wbudowany aparat który można ustawić tak, aby wykrywał twarz w obiektywie, co zapobiega wymienianiu się pracowników kartami lub odbijaniu przez jednego pracownika wielu kart. Dla Klienta ważne było również, że na terminal mogą być wysyłane dowolne komunikaty tekstowe, dla każdego z użytkowników lub do całej grupy.
W celu kontroli dostępu zamontowano 2 sztuki terminali Virdi AC-1100.
Zainstalowano oprogramowanie do zarządzania systemem Kontroli Dostępu UNIS, moduł do kontroli stanów osobowych UNIS Analyzer oraz oprogramowanie rozliczające czas pracy Unis RCP które to zostało zintegrowane z oprogramowaniem kadrowym Klienta.
Z systemu korzysta około 400 pracowników.
Dzięki wdrożonemu Systemowi Klient osiągnął wiele korzyści jak:
- jeden centralnie zarządzany system z wykorzystaniem bazy danych MS SQL,
- identyfikację osób za pomocą technologii kart zbliżeniowych,
- automatyczne rozliczenie czasu pracy pracowników,
- usprawnienie i przyspieszenie pracy w dziale kadr, poprzez integrację z systemem kadrowo-płacowym,
- zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w firmie,
- poprawę dyscypliny pracy pracowników.
Po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu Systemu AutoID Polska S.A. zapewniła szkolenie, wsparcie i pomoc dla użytkowników.