Rozszerzenie współpracy pomiędzy AutoID Polska S.A. i Eko-Okna o System Obsługi Stołówki
O nawiązaniu współpracy z firmą Eko-Okna, czołowym producentem stolarki okienno-drzwiowej, posiadającym wieloletnie doświadczenie w branży, którego produkty znane są nie tylko w Polsce, ale także w 19 krajach europejskich, pisaliśmy już jakiś czas temu https://www.autoid.pl/aktualnosci/296,system-rejestracji-czasu-pracy-i-kontroli-dostepu-w-firmie-eko-okna.
W związku z ciągłym rozwojem firmy oraz rosnącym zatrudnieniem Klient zgłosił zapotrzebowanie na system, który zautomatyzuje, przyspieszy i usprawni proces wydawania pracownikom posiłków na stołówce, ograniczając płatności gotówkowe i zastępując je wykorzystaniem kart zbliżeniowych dostarczonych wraz z systemem kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy przez AutoID Polska S.A..
Po krótkich konsultacjach i omówieniu najważniejszych korzyści Klient szybko zauważył, że oferowany przez AutoID Polska S.A. system, w pełni będzie spełniał postawione wymagania.
Założeniem systemu było wykorzystanie obecnych kart zbliżeniowych jako metody płatności za posiłki na czterech stołówkach, pracujących na terenie zakładu wraz z integracją z systemem kadrowym, który dokonane w ten sposób płatności miał następnie potrącać pracownikowi z wynagrodzenia.
Zaproponowano System Obsługi Stołówki, który nie tylko w pełni realizuje założenia Klienta, ale dodatkowe moduły pozwalają na obsługę punktów gastronomicznych w graficznym interfejsie na terminalach z ekranami dotykowymi, co ułatwia i usprawnia obsługę, obsługę kart i programów lojalnościowych oraz procesów magazynowo-sprzedażowych.
W ramach wdrożenia zostały dostarczone również terminale dotykowe, kasy fiskalne, i czytniki kart zbliżeniowych oraz przeprowadzono integrację w systemem kadrowym Impuls.
Dzięki wdrożonemu Systemowi Klient uzyskał:
- przyspieszenie i usprawnienie procesu wydania i płatności za posiłki
- ograniczenie obrotu gotówkowego
- uproszczenie sposobu rozliczania posiłków
Po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu systemu AutoID Polska S.A. zapewniła wsparcie i pomoc dla użytkowników, oraz opiekę serwisową, która rozszerza Klientowi warunki gwarancji, ze skróconym czasem reakcji serwisowej.