Aktualności > Case studies / referencje

Wdrożenie Systemu UNIS w ABM S.A.

2018-01-21 | Case studies / referencje

ABM Spółka Akcyjna to polska firmą z 25-letnią tradycją w branży wyposażenia sklepów i biur. Zapewnia kompleksową obsługę właścicielom sklepów różnych branż, supermarketów, hurtowni, magazynów i biur – od projektu, po transport, montaż i usługi serwisowe oraz produkcję mebli na indywidualne zamówienie.

Z uwagi na fakt budowy nowego zakładu pojawiło się zainteresowanie Systemem Kontroli Dostępu i Rejestracji Czasu Pracy który pozwalałby na użycie jednej kart zarówno do ewidencjonowania czasu pracy jak i do otwierania drzwi oraz byłby zarządzany z poziomu jednego oprogramowania. Bardzo istotną i wymaganą cechą była w przyszłości możliwość integracji oprogramowania RCP z oprogramowaniem kadrowo-płacowym Macrologic.

Po dokładnej analizie wybrano system oparty o Platformę UNIS.

W ramach wdrożenia w celu rejestracji czasu pracy zainstalowano 2 sztuki terminali AC-2100+. O wyborze tego terminala zdecydowały jego design, łatwość obsługi, możliwość wyboru wyjścia służbowego oraz możliwość autoryzacji za pomocą nie tylko karty ale dodatkowo biometrii linii papilarnych.

W celu kontroli dostępu zamontowano 9 sztuk terminali AC1100. Wybrano ten model ze względu na rejestrację zdjęć przy każdym przyłożeniu karty przez pracownika, co eliminuje sytuacje wzajemnego przekazywania kart pomiędzy pracownikami, oraz możliwość wyświetlania indywidualnych komunikatów pracownikom.

Zainstalowano oprogramowanie do zarządzania systemem Kontroli Dostępu UNIS z modułem Analyzer do prezentacji stanów osobowych.

Z systemu korzysta 100 pracowników.

Dzięki wdrożonemu Systemowi ABM uzyskał:

  • jeden  centralnie zarządzany system z wykorzystaniem bazy danych MS SQL.
  • identyfikację osób za pomocą technologii kart zbliżeniowych i biometrii
  • automatyczne rozliczenie czasu pracy pracowników.
  • usprawnienie i przyspieszenie pracy w dziale kadr
  • zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w firmie
  • poprawę dyscypliny pracy pracowników

Po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu Systemu AutoID Polska S.A. zapewniła szkolenie, wsparcie i pomoc dla użytkowników.

Zaufali nam:

Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!

Imię i nazwisko*:   
E-mail*:   
(i/lub) Telefon*:   
Pytanie:   
2 + 1 (słownie)*: