AutoID Polska S.A. wdrożyła System Kontroli Dostępu w firmie Holzexport Sp. z o.o.
Firma Holzexport powstała w 1992 roku jako przedsiębiorstwo rodzinne i przez ponad 20 lat swojej działalności stała się jedną z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w branży produkcji parkietów dwuwarstwowych w Polsce.
Wraz z ciągłym rozwojem firmy oraz zwiększeniem zatrudnienia pojawiło się u Klienta zapotrzebowanie na system do rejestracji czasu pracy pracowników, który będzie umożliwiał:
- rejestrację czasu rozpoczęcia i zakończenia pracy przez pracownika, przy czym nie ma być to rejestracja czasu wejścia pracownika na teren firmy i wyjścia z niej tylko rzeczywisty czas rozpoczęcia i zakończenia pracy,
- rejestrację czasu rozpoczęcia i zakończenia przerwy produkcyjnej na spożycie przez pracownika posiłku w czasie zmiany,
- przesyłanie danych do kadr i wyliczanie rzeczywistego czasu pracy pracownika w danym miesiącu z uwzględnieniem dni wolnych od pracy oraz nieobecności pracownika w pracy (urlop, opieka nad dzieckiem, zwolnienie chorobowe itp.)
Warunkiem koniecznym dla Klienta było takie rozwiązanie techniczne, które by uniemożliwiało potwierdzenie pracy danego pracownika przez inne osoby, które znajdą się w posiadaniu jego karty identyfikacyjnej.
Po szybkiej, ale dokładnej analizie systemów dostępnych na rynku została wybrana oferta AutoID Polska S.A. W ramach wdrożenia zainstalowano trzy terminale Virdi AC-2100 w biurowcu oraz budynku produkcji oraz oprogramowanie pozwalające planować grafiki dla pracowników oraz na ich podstawie rozliczać czas pracy.
Dzięki wdrożonemu Systemowi Klient uzyskał:
- jeden centralnie zarządzany system z wykorzystaniem bazy danych MS SQL.
- identyfikację osób za pomocą technologii kart zbliżeniowych oraz biometrii
- automatyczne rozliczenie czasu pracy pracowników dzięki integracji z systemem kadrowym
- usprawnienie i przyspieszenie pracy w dziale kadr
Po zakończeniu wdrożenia i uruchomieniu Systemu AutoID Polska S.A. zapewniła wsparcie i pomoc dla użytkowników.