Aplikacja Księga Wejść/Wyjść zapewnia łatwy i szybki dostęp do danych gości
Papier, wciąż chętnie używany do przechowywania informacji, odchodzi w zapomnienie w starciu z elektronicznymi nośnikami danych, które nie dość, że tańsze, to zapewniają dłuższy okres żywotności i łatwiejszy dostęp do poszczególnych elementów. W celu zastąpienia papierowej rejestracji gości odwiedzających danych obiekt, powstała aplikacja Księga Wejść/Wyjść.
Aplikacja, której zadaniem jest zastąpienie tradycyjnych form zapisu odwiedzin i wyjść w przypadku danego obiektu, zachowuje uzyskane informacje na dysku komputera tworząc łatwą w korzystaniu i dostępie bazę danych.
Jak działa aplikacja Księga Wejść/Wyjść?
Przy wejściu na teren obiektu, odwiedzający udostępnia portierowi dokument zawierający dane wprowadzane do aplikacji. Elektroniczna forma pozwala - poza standardowymi danymi takimi jak imię, nazwisko, numer dokumentu i jego typ - dodać szereg innych informacji - firmę, z której pochodzi interesant, jego numer telefonu, adres e-mail, miejsce zamieszkania oraz własny komentarz. Nic nie stoi na przeszkodzie by zapis wzbogacić identyfikacją wizualną - zdjęciem odwiedzającego, zawrzeć jego cel wizyty - podać wydział lub nazwę pracownika, do którego zmierza gość. Co ważne, niemożliwe jest dublowanie rekordów - w trakcie wprowadzania danych osoby do systemu aplikacja sprawdza czy informacje nie były wcześniej wprowadzane i zaproponuje ich uaktualnienie, jeśli napotka na identyczne rekordy.
Aplikacja Księga Wejść/Wyjść to nowe możliwości
Elektroniczna forma przechowywania informacji daje jeszcze większe możliwości. Umożliwia wyposażenie odwiedzającego w kartę dostępu, która upoważnia do otwarcia wcześniej skonfigurowanych przejść na obiekcie. Niepotrzebna jest wówczas pomoc osób trzecich - gość zyskuje dostęp do miejsc, w których może przebywać.
Z uwagi na formę przechowywania danych, można połączyć aplikację Księga Wejść/Wyjść z dedykowanym skanerem dokumentów przy pomocy kabla USB. Dzięki temu znacznie przyśpieszony i ułatwiony zostanie etap wprowadzania danych. Procedura w tym przypadku odbywa się poprzez przyłożenie do urządzenia dokumentu celem zaczytania z niego informacji, które wyśle do programu. Etap ten nie zajmie więcej niż jedną sekundę. Dane pobierane przy pomocy skanera, mogą zostać zaczerpnięte nie tylko z dowodu osobistego gościa, lecz również jego prawa jazdy czy paszportu. W ten sposób pobrane zostanie imię, nazwisko, adres zamieszkania, pesel, numer dokumentu, ale również informacje o pojeździe, jakim gość wjeżdża na obiekt.
Dostęp do danych w formie elektronicznej jest dużo łatwiejszy, niż w przypadku papierowego odpowiednika. Znalezienie konkretnego pola to kwestia kilku sekund. Podobnie sprawa wygląda przy przeglądaniu archiwalnych zdarzeń i wizyt. Funkcja wyszukiwania oraz sortowania rekordów po dostępnych polach, raportowanie w postaci dokumentów PDF i innych to tylko kilka z pomocnych właściwości aplikacji.
Obsługa aplikacji Księga Wejść/Wyjść jest prosta i intuicyjna. W dokumentacji dostępny jest plik pomocy, który w obrazowy sposób przedstawia jej możliwości. Posiada możliwość ograniczenia dostępu do niektórych funkcji programu, poprzez konieczność podania hasła i loginu w trakcie uruchomienia. Daje możliwość drukowania indywidualnych i spersonalizowanych przepustek, generowanych na podstawie wprowadzonych danych.
Łatwiej, szybciej, skuteczniej - Księga Wejść/Wyjść to sposób na automatyzacje żmudnych procesów rejestracji gości
Użycie aplikacji Księga Wejść/Wyjść może w znaczny sposób przyśpieszyć proces rejestracji osób odwiedzających obiekt. Pozwala uzyskać niezbędne dane, w mgnieniu oka sporządzić odpowiednie przepustki. Oferuje natychmiastowy dostęp do rekordów bazy danych, pozwala na ich sortowanie i wyszukiwanie interesujących informacji. Jest sposobem na znaczne przyśpieszenie większości procesów zachodzących w trakcie odwiedzin obiektu.