Aktualności > Blog

Automatyzacja kontroli w hotelach dzięki kartom zbliżeniowym

2014-08-11 | Blog

Nowoczesne hotele poza noclegiem świadczą swoim gościom również inne możliwości takie jak wstęp na basen, saunę czy płatny parking. Każde z tych udogodnień można kontrolować z wykorzystaniem zaawansowanych systemów. Pomocna w wielu sytuacjach jest otrzymywana coraz częściej przy meldunku karta zbliżeniowa zastępująca dotychczasowe tradycyjne klucze. Jest ona bowiem elementem systemu kontroli dostępu.

Karta dająca dostęp do pokoju hotelowego to udogodnienie zarówno dla klienta, jak i obsługi. To nie tylko prostota obsługi niewymagająca użycia tradycyjnego klucza, ale również szereg zaawansowanych możliwości.

Automatyzacja kontroli dostępu

Zastąpienie tradycyjnego klucza daje nowe możliwości obsłudze. Plastykowy produkt to automatyzacja wielu procesów pozwalająca uniknąć licznych programów. Przykładem może być sytuacja, gdy nieuczciwy klient nie oddaje karty po okresie wynajmu pokoju. Przypisanie karcie dostępu do pokoju na określoną liczbę dni uniemożliwia otwarcie drzwi po zadanym czasie.

Dostęp do dodatkowych usług

Przy pomocy karty zbliżeniowej można określić dostęp klienta do dodatkowych usług i obliczać spędzany tam czas. Każdy element hotelu posiadający drzwi otwierane przy pomocy karty, to możliwość by zliczać należność na podstawie czasu, który klient spędził w danej strefie poprzez informacje wysyłane do systemu.

Niższe koszty oraz bezpieczeństwo

Karta zastępująca klucze to również szansa na obniżenie kosztów energii. Dopiero umieszczenie jej w holderze włącza zasilanie gniazdek i oświetlenia w pokoju. Proces ten uniemożliwia zostawienie włączonego światła w pokoju po jego opuszczeniu, ale również chroni przed sytuacjami, gdy klient zostawi włączone żelazko czy kuchenkę elektryczną.

Integracja z systemem CCTV

W momencie przyłożenia karty do czytnika kart, może zostać uruchomiona kamera filmująca sytuację przy drzwiach. Uzyskany w ten sposób dowód może być pomocny np. w sytuacji gdy ktoś zgubi swoją kartę lub w przypadku prób wtargnięcia do pokoju.

Karty zbliżeniowe to wygoda dla klientów i obsługi hotelu

Karty zbliżeniowe stosowane w hotelach w zastępstwie tradycyjnych kluczy to automatyzacja wielu procesów. To również niezwykła wygoda, zarówno dla klienta, jak i obsługi. Pęk kluczy nigdy nie należał do wygodnych, wybór właściwego zabierał cenny czas. Jedna, odpowiednio zaprogramowana karta nie dość, że zajmuje mało miejsca, to umożliwia kontrolę i oferuje mnóstwo możliwości.

Zaufali nam:

Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!

Imię i nazwisko*:   
E-mail*:   
(i/lub) Telefon*:   
Pytanie:   
2 + 1 (słownie)*: