Zamknij
wyszukaj na stronie

System Kancelaryjny

Opis rozwiązania:

Autorskie rozwiązania firmy AutoID Polska S.A. do obsługi korespondencji przychodzącej oraz wychodzące, wykorzystujące narzędzia światowych producentów takich jak SAPERION, ELO, ABBYY, inne. Rozwiązanie służy do archiwizacji i obiegu korespondencji w firmie. Pozwala na centralizację informacji w jednym miejscu z kancelarii, skrzynki email, skrzynki fax.  Łatwo integruje się z zewnętrznymi urządzeniami i systemami. Pozwala na automatyczną generację księgi poczty przychodzącej i wychodzącej w dowolnym formacie. Główną zaleta jest eliminacja korespondencji papierowej a także znaczne ułatwienie i przyspieszenie pracy z dokumentami.

Produkt wykorzystuje technologie:

DMS – system zarządzania dokumentami (ang. Document Management System) – narzędzia informatyczne pozwalające na przetwarzanie wszelkich form dokumentów powstających w organizacjach. Przetwarzanie dotyczy zarówno dokumentów wewnętrznych dotyczących współpracy różnych obszarów funkcjonalnych organizacji, jak również dokumentów napływających z otoczenia (np. zamówienia od klientów, faktury, listy i inne). W zakresie zarządzania wiedzą techniki te w szczególny sposób wspomagają obszar gromadzenia i organizowania zasobów wiedzy (źródło: Wikipedia).

ECM - Enterprise Content Management – klasa zintegrowanych systemów zarządzania zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie czy instytucji. Stanowi wynik integracji funkcjonalnej i technologicznej takich rozwiązań, jak systemy integracji aplikacji i wymiany danych (w tym systemy ERP), systemy zarządzania procesami oraz obiegiem dokumentów (ang. workflow), systemy zarządzania danymi elektronicznymi i treścią stron internetowych (źródło: Wikipedia).

Workflow - (ang. work flow – przepływ pracy) – w sensie szerszym, pojęcie określające sposób przepływu informacji pomiędzy rozmaitymi obiektami biorącymi udział w jej przetwarzaniu. W węższym sensie jest to określenie sposobu przepływu dokumentów pomiędzy pracownikami wykonującymi pewien zalgorytmizowany zespół czynności (źródło: Wikipedia).

Zalety i wynikające z nich korzyści:

  • Wszystkie dokumenty i kluczowe informacje w jednym miejscu –  możliwość gromadzenia wszystkich informacji trafiających do firmy i generowanych w firmie na jednym centralnym serwerze. Nie ma znaczenia czy dokument trafił w formie papierowej czy został wygenerowany na komputerze – można go zapisać w systemie w postaci skanu lub elektronicznego pliku edytowalnego. Centralny zasób gdzie w jednym miejscu odnajdziemy korespondencję papierową, emaile i pliki elektroniczne.
  • Wzajemne relacje między dokumentami – dokumenty mogą być w dowolny sposób katalogowane i powiązane relacjami bez względu na źródło pochodzenia. Katalogowanie po najważniejszych parametrach, słowach kluczowych, datach, rodzajach dokumentów.
  • Możliwość dostępu i pracy w dowolnej lokalizacji i na dowolnym urządzeniu – system umożliwia pracę na takich urządzeniach jak tablety, komputery w dowolnej lokalizacji  w intranecie lub za pomocą łącza internetowego.
  • Zarządzanie zadaniami – przekazywanie i delegowanie zadań za pomocą wbudowanego narzędzia WORKFLOW. Grupa użytkowników pracuje na wspólnych zasobach z możliwością przydzielania spraw, zadań, pojedynczych operacji.

Opis rozwiązania:

Autorskie rozwiązania firmy AutoID Polska S.A. do obsługi korespondencji przychodzącej oraz wychodzące, wykorzystujące narzędzia światowych producentów takich jak SAPERION, ELO, ABBYY, inne. Rozwiązanie służy do archiwizacji i obiegu korespondencji w firmie. Pozwala na centralizację informacji w jednym miejscu z kancelarii, skrzynki email, skrzynki fax.  Łatwo integruje się z zewnętrznymi urządzeniami i systemami. Pozwala na automatyczną generację księgi poczty przychodzącej i wychodzącej w dowolnym formacie. Główną zaleta jest eliminacja korespondencji papierowej a także znaczne ułatwienie i przyspieszenie pracy z dokumentami.

Produkt wykorzystuje technologie:

DMS – system zarządzania dokumentami (ang. Document Management System) – narzędzia informatyczne pozwalające na przetwarzanie wszelkich form dokumentów powstających w organizacjach. Przetwarzanie dotyczy zarówno dokumentów wewnętrznych dotyczących współpracy różnych obszarów funkcjonalnych organizacji, jak również dokumentów napływających z otoczenia (np. zamówienia od klientów, faktury, listy i inne). W zakresie zarządzania wiedzą techniki te w szczególny sposób wspomagają obszar gromadzenia i organizowania zasobów wiedzy (źródło: Wikipedia).

ECM - Enterprise Content Management – klasa zintegrowanych systemów zarządzania zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie czy instytucji. Stanowi wynik integracji funkcjonalnej i technologicznej takich rozwiązań, jak systemy integracji aplikacji i wymiany danych (w tym systemy ERP), systemy zarządzania procesami oraz obiegiem dokumentów (ang. workflow), systemy zarządzania danymi elektronicznymi i treścią stron internetowych (źródło: Wikipedia).

Workflow - (ang. work flow – przepływ pracy) – w sensie szerszym, pojęcie określające sposób przepływu informacji pomiędzy rozmaitymi obiektami biorącymi udział w jej przetwarzaniu. W węższym sensie jest to określenie sposobu przepływu dokumentów pomiędzy pracownikami wykonującymi pewien zalgorytmizowany zespół czynności (źródło: Wikipedia).

Zalety i wynikające z nich korzyści:

  • Wszystkie dokumenty i kluczowe informacje w jednym miejscu –  możliwość gromadzenia wszystkich informacji trafiających do firmy i generowanych w firmie na jednym centralnym serwerze. Nie ma znaczenia czy dokument trafił w formie papierowej czy został wygenerowany na komputerze – można go zapisać w systemie w postaci skanu lub elektronicznego pliku edytowalnego. Centralny zasób gdzie w jednym miejscu odnajdziemy korespondencję papierową, emaile i pliki elektroniczne.
  • Wzajemne relacje między dokumentami – dokumenty mogą być w dowolny sposób katalogowane i powiązane relacjami bez względu na źródło pochodzenia. Katalogowanie po najważniejszych parametrach, słowach kluczowych, datach, rodzajach dokumentów.
  • Możliwość dostępu i pracy w dowolnej lokalizacji i na dowolnym urządzeniu – system umożliwia pracę na takich urządzeniach jak tablety, komputery w dowolnej lokalizacji  w intranecie lub za pomocą łącza internetowego.
  • Zarządzanie zadaniami – przekazywanie i delegowanie zadań za pomocą wbudowanego narzędzia WORKFLOW. Grupa użytkowników pracuje na wspólnych zasobach z możliwością przydzielania spraw, zadań, pojedynczych operacji.

Opis rozwiązania:

Autorskie rozwiązania firmy AutoID Polska S.A. do obsługi korespondencji przychodzącej oraz wychodzące, wykorzystujące narzędzia światowych producentów takich jak SAPERION, ELO, ABBYY, inne. Rozwiązanie służy do archiwizacji i obiegu korespondencji w firmie. Pozwala na centralizację informacji w jednym miejscu z kancelarii, skrzynki email, skrzynki fax.  Łatwo integruje się z zewnętrznymi urządzeniami i systemami. Pozwala na automatyczną generację księgi poczty przychodzącej i wychodzącej w dowolnym formacie. Główną zaleta jest eliminacja korespondencji papierowej a także znaczne ułatwienie i przyspieszenie pracy z dokumentami.

Produkt wykorzystuje technologie:

DMS – system zarządzania dokumentami (ang. Document Management System) – narzędzia informatyczne pozwalające na przetwarzanie wszelkich form dokumentów powstających w organizacjach. Przetwarzanie dotyczy zarówno dokumentów wewnętrznych dotyczących współpracy różnych obszarów funkcjonalnych organizacji, jak również dokumentów napływających z otoczenia (np. zamówienia od klientów, faktury, listy i inne). W zakresie zarządzania wiedzą techniki te w szczególny sposób wspomagają obszar gromadzenia i organizowania zasobów wiedzy (źródło: Wikipedia).

ECM - Enterprise Content Management – klasa zintegrowanych systemów zarządzania zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie czy instytucji. Stanowi wynik integracji funkcjonalnej i technologicznej takich rozwiązań, jak systemy integracji aplikacji i wymiany danych (w tym systemy ERP), systemy zarządzania procesami oraz obiegiem dokumentów (ang. workflow), systemy zarządzania danymi elektronicznymi i treścią stron internetowych (źródło: Wikipedia).

Workflow - (ang. work flow – przepływ pracy) – w sensie szerszym, pojęcie określające sposób przepływu informacji pomiędzy rozmaitymi obiektami biorącymi udział w jej przetwarzaniu. W węższym sensie jest to określenie sposobu przepływu dokumentów pomiędzy pracownikami wykonującymi pewien zalgorytmizowany zespół czynności (źródło: Wikipedia).

Zalety i wynikające z nich korzyści:

  • Wszystkie dokumenty i kluczowe informacje w jednym miejscu –  możliwość gromadzenia wszystkich informacji trafiających do firmy i generowanych w firmie na jednym centralnym serwerze. Nie ma znaczenia czy dokument trafił w formie papierowej czy został wygenerowany na komputerze – można go zapisać w systemie w postaci skanu lub elektronicznego pliku edytowalnego. Centralny zasób gdzie w jednym miejscu odnajdziemy korespondencję papierową, emaile i pliki elektroniczne.
  • Wzajemne relacje między dokumentami – dokumenty mogą być w dowolny sposób katalogowane i powiązane relacjami bez względu na źródło pochodzenia. Katalogowanie po najważniejszych parametrach, słowach kluczowych, datach, rodzajach dokumentów.
  • Możliwość dostępu i pracy w dowolnej lokalizacji i na dowolnym urządzeniu – system umożliwia pracę na takich urządzeniach jak tablety, komputery w dowolnej lokalizacji  w intranecie lub za pomocą łącza internetowego.
  • Zarządzanie zadaniami – przekazywanie i delegowanie zadań za pomocą wbudowanego narzędzia WORKFLOW. Grupa użytkowników pracuje na wspólnych zasobach z możliwością przydzielania spraw, zadań, pojedynczych operacji.

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies