Zamknij
wyszukaj na stronie

Autodekret - przetwarzanie faktur

Tradycyjne systemy fakturujące, choć niezwykle rozbudowane, wymagają stałej ingerencji człowieka podczas ich użytkowania. Ręczne wprowadzanie daty wystawienia faktury, jej numeru, terminu płatności, kwoty do zapłaty etc. wymaga dużego nakładu czasu i pracy wielu osób.

Ostateczne potwierdzenie danych w systemach fakturujących często wymaga ponownego sprawdzenia ich poprawności. Nowoczesna technologia automatycznego odczytu dokumentów o niestandardowej strukturze pozwoliła nam stworzyć system AutoDekret, który wielokrotnie przyspiesza opisywanie faktur w systemach księgowych i ich dekretację.

System AutoDekret bazuje na zaawansowanej technologii rozpoznawania znaków drukowanych OCR. Dzięki specjalnie zaprojektowanym tzw. szablonom elastycznym, system analizuje i precyzyjnie odczytuje informacje z różnych rodzajów faktur. Dodatkowy interfejs stworzony wyłącznie dla osoby weryfikującej niepewnie rozpoznane znaki umożliwia szybką kontrolę danych przeznaczonych do zapisu w systemie księgowym oraz na proste i intuicyjne douczanie systemu. 

System Autodekret jest narzędziem umożliwiającym automatyczne wyszukanie odpowiednich informacji na dokumencie oraz walidacja danych  korespondencyjnych z istniejącą baza danych kontrahentów (np z systemu finansowo księgowego)  eliminuje to możliwość pomyłki podczas przepisywania danych z dokumentu oraz znacznie przyspiesza proces wprowadzania ich do systemów zewnętrznych.

W miejscach gdzie wymagana jest pełna automatyzacja (wszystkie wymagane dane wyszukiwane są automatycznie) dostarczany jest system rozbudowany o moduł douczania automatycznego.

System w pierwszym etapie poszukuje wszystkich wymaganych danych ( nip, nr konta bankowego, dane adresowe, data wystawienia, data płatności, kwota netto, kwota brutto, lista pozycji faktury i inne) prezentując wyniki odczytu operatorowi. W przypadku nie odnalezienia wymaganych danych operator ma możliwość douczenia system po przez jednorazowe wskazanie myszką miejsca wymaganych danych - podczas kolejnego procesowania faktury od tego samego dostawcy, system wyszuka żądane dane na bazie  poprzedniego douczenia systemu przez operatora.

Proces doszkalania i obsługi systemu jest intuicyjny i nie wymaga od operatora wiedzy informatycznej.

Dokument źródłowy eksportowany jest w formie pliku pdf/a (tiff, jpeg lub innycm graficznym) wraz z plikiem XML zawierającym wszystkie odczytane informacje z dokumentu. Taki pakiet danych możliwy jest do zaimportowania w systemach finansowo księgowych, ERP, DMS i innych.

Co daje wprowadzenie zautomatyzowanie procesu przetwarzani faktur:

  • oszczędność czasu i kosztów
  • automatyzacja procesu odczytywania i dekretacji faktur
  • zmniejszenie ilości błędów w systemach księgowych
  • wyeliminowanie dodatkowej kontroli wprowadzanych danych
  • ograniczenie ilości osób niezbędnych do wprowadzania danych
  • możliwość odczytywania danych z faktur zagranicznych
  • prosta integracja
  • możliwość eksportu do wybranego systemu księgowego - brak konieczności jego zmiany
  • prostota i łatwość obsługi

Tradycyjne systemy fakturujące, choć niezwykle rozbudowane, wymagają stałej ingerencji człowieka podczas ich użytkowania. Ręczne wprowadzanie daty wystawienia faktury, jej numeru, terminu płatności, kwoty do zapłaty etc. wymaga dużego nakładu czasu i pracy wielu osób.

Ostateczne potwierdzenie danych w systemach fakturujących często wymaga ponownego sprawdzenia ich poprawności. Nowoczesna technologia automatycznego odczytu dokumentów o niestandardowej strukturze pozwoliła nam stworzyć system AutoDekret, który wielokrotnie przyspiesza opisywanie faktur w systemach księgowych i ich dekretację.

System AutoDekret bazuje na zaawansowanej technologii rozpoznawania znaków drukowanych OCR. Dzięki specjalnie zaprojektowanym tzw. szablonom elastycznym, system analizuje i precyzyjnie odczytuje informacje z różnych rodzajów faktur. Dodatkowy interfejs stworzony wyłącznie dla osoby weryfikującej niepewnie rozpoznane znaki umożliwia szybką kontrolę danych przeznaczonych do zapisu w systemie księgowym oraz na proste i intuicyjne douczanie systemu. 

System Autodekret jest narzędziem umożliwiającym automatyczne wyszukanie odpowiednich informacji na dokumencie oraz walidacja danych  korespondencyjnych z istniejącą baza danych kontrahentów (np z systemu finansowo księgowego)  eliminuje to możliwość pomyłki podczas przepisywania danych z dokumentu oraz znacznie przyspiesza proces wprowadzania ich do systemów zewnętrznych.

W miejscach gdzie wymagana jest pełna automatyzacja (wszystkie wymagane dane wyszukiwane są automatycznie) dostarczany jest system rozbudowany o moduł douczania automatycznego.

System w pierwszym etapie poszukuje wszystkich wymaganych danych ( nip, nr konta bankowego, dane adresowe, data wystawienia, data płatności, kwota netto, kwota brutto, lista pozycji faktury i inne) prezentując wyniki odczytu operatorowi. W przypadku nie odnalezienia wymaganych danych operator ma możliwość douczenia system po przez jednorazowe wskazanie myszką miejsca wymaganych danych - podczas kolejnego procesowania faktury od tego samego dostawcy, system wyszuka żądane dane na bazie  poprzedniego douczenia systemu przez operatora.

Proces doszkalania i obsługi systemu jest intuicyjny i nie wymaga od operatora wiedzy informatycznej.

Dokument źródłowy eksportowany jest w formie pliku pdf/a (tiff, jpeg lub innycm graficznym) wraz z plikiem XML zawierającym wszystkie odczytane informacje z dokumentu. Taki pakiet danych możliwy jest do zaimportowania w systemach finansowo księgowych, ERP, DMS i innych.

Co daje wprowadzenie zautomatyzowanie procesu przetwarzani faktur:

  • oszczędność czasu i kosztów
  • automatyzacja procesu odczytywania i dekretacji faktur
  • zmniejszenie ilości błędów w systemach księgowych
  • wyeliminowanie dodatkowej kontroli wprowadzanych danych
  • ograniczenie ilości osób niezbędnych do wprowadzania danych
  • możliwość odczytywania danych z faktur zagranicznych
  • prosta integracja
  • możliwość eksportu do wybranego systemu księgowego - brak konieczności jego zmiany
  • prostota i łatwość obsługi

Tradycyjne systemy fakturujące, choć niezwykle rozbudowane, wymagają stałej ingerencji człowieka podczas ich użytkowania. Ręczne wprowadzanie daty wystawienia faktury, jej numeru, terminu płatności, kwoty do zapłaty etc. wymaga dużego nakładu czasu i pracy wielu osób.

Ostateczne potwierdzenie danych w systemach fakturujących często wymaga ponownego sprawdzenia ich poprawności. Nowoczesna technologia automatycznego odczytu dokumentów o niestandardowej strukturze pozwoliła nam stworzyć system AutoDekret, który wielokrotnie przyspiesza opisywanie faktur w systemach księgowych i ich dekretację.

System AutoDekret bazuje na zaawansowanej technologii rozpoznawania znaków drukowanych OCR. Dzięki specjalnie zaprojektowanym tzw. szablonom elastycznym, system analizuje i precyzyjnie odczytuje informacje z różnych rodzajów faktur. Dodatkowy interfejs stworzony wyłącznie dla osoby weryfikującej niepewnie rozpoznane znaki umożliwia szybką kontrolę danych przeznaczonych do zapisu w systemie księgowym oraz na proste i intuicyjne douczanie systemu. 

System Autodekret jest narzędziem umożliwiającym automatyczne wyszukanie odpowiednich informacji na dokumencie oraz walidacja danych  korespondencyjnych z istniejącą baza danych kontrahentów (np z systemu finansowo księgowego)  eliminuje to możliwość pomyłki podczas przepisywania danych z dokumentu oraz znacznie przyspiesza proces wprowadzania ich do systemów zewnętrznych.

W miejscach gdzie wymagana jest pełna automatyzacja (wszystkie wymagane dane wyszukiwane są automatycznie) dostarczany jest system rozbudowany o moduł douczania automatycznego.

System w pierwszym etapie poszukuje wszystkich wymaganych danych ( nip, nr konta bankowego, dane adresowe, data wystawienia, data płatności, kwota netto, kwota brutto, lista pozycji faktury i inne) prezentując wyniki odczytu operatorowi. W przypadku nie odnalezienia wymaganych danych operator ma możliwość douczenia system po przez jednorazowe wskazanie myszką miejsca wymaganych danych - podczas kolejnego procesowania faktury od tego samego dostawcy, system wyszuka żądane dane na bazie  poprzedniego douczenia systemu przez operatora.

Proces doszkalania i obsługi systemu jest intuicyjny i nie wymaga od operatora wiedzy informatycznej.

Dokument źródłowy eksportowany jest w formie pliku pdf/a (tiff, jpeg lub innycm graficznym) wraz z plikiem XML zawierającym wszystkie odczytane informacje z dokumentu. Taki pakiet danych możliwy jest do zaimportowania w systemach finansowo księgowych, ERP, DMS i innych.

Co daje wprowadzenie zautomatyzowanie procesu przetwarzani faktur:

  • oszczędność czasu i kosztów
  • automatyzacja procesu odczytywania i dekretacji faktur
  • zmniejszenie ilości błędów w systemach księgowych
  • wyeliminowanie dodatkowej kontroli wprowadzanych danych
  • ograniczenie ilości osób niezbędnych do wprowadzania danych
  • możliwość odczytywania danych z faktur zagranicznych
  • prosta integracja
  • możliwość eksportu do wybranego systemu księgowego - brak konieczności jego zmiany
  • prostota i łatwość obsługi

Zaufali nam

Kontakt

Godziny otwarcia biura:
pon - pt 9.00 do 16.30

Wsparcie techniczne:
pon - pt 9.00 do 16.00

autoid@autoid.pl
+48 12 260 16 50
ikona kontaktu
Masz pytania?
Skontaktujemy się z Tobą!
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Kontakt
X
Chcesz wiedzieć więcej? - wypełnij formularz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji odpowiedzi na zadane pytanie. Wyświetl pełną treść zgody.
Zarządzaj plikami cookies